Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

ik ben opzoek naar een "draagbare" speaker, met lekker veel vermogen, en vooral een goede bass.
Nou heeft een vriend van mij een ION Tailgater, en die beviel me wel, alleen de Block Rocker is dubbel zo goed (hoorde ik?) en heeft wieltjes, waardoor die 15 kilo's wat makkelijker te vervoeren zijn.

Ik vroeg me af, is het een goede keuze om de Block Rocker te kopen, of zijn er betere of goedkopere alternatieven? Ik heb het iPod dock namelijk niet nodig, omdat ik een android mobiel heb, dus de 3.5 mm jack zou gebruiken.

En dan heb ik nog een vraag, wat is het verschil tussen deze 3?

pricewatch: ION Block Rocker IPA06 (Zilver)

pricewatch: ION Block Rocker iPA03 (Zilver)

pricewatch: ION Block Rocker IPA06 (Zwart)

(en dan bedoel ik natuurlijk niet de kleur :P )

Groetjes,
Iaptop

EDIT:

ik heb nog 2, iets meer portable, alternatieven gevonden, zijn deze net zo goed als de Block Rocker?

http://www.conrad.nl/ce/n...SRP-4335/1310023&ref=list

en

http://www.conrad.nl/ce/n...00-zwart/1310023&ref=list

ze zijn wel 70 euro goedkoper, maar misschien komt dit mede door het iPod dock dat de Block Rocker duurder is?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ligt eraan wat je ermee wil doen, je kan ook zelf iets bouwen: Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 18]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor verschillende dingen, met de voetbal in de kleedkamer, dus moet goed tegen vocht kunnen. en ook buiten met feesten. Ook gewoon in mijn kamer maar daar is niks bijzonders aan.

Ik heb inderdaad ook ff naar een kistradio gekeken, alleen ik ben niet zó technisch, en kon geen site vinden waar ze kant en klaar te koop zijn, heeft iemand misschien een tip?
En scheelt het qua prijs zoveel dat het uitkan een kistradio te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 04:32
Ik heb laatst deze kistradio afgerond:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v702/wesleytjuh/DSC03477.jpg

Hiervan durf ik te zeggen dat ie wel tegen een stootje en wat water kan.

Het leuke hiervan is dat ook jij dit gewoon zelf kunt maken(ook laten maken maar dit zal waarschijnlijk net zo duur/duurder dan de ION zijn). Er is best veel beschikbaar aan informatie en howto's en veel dingen kunnen tegen betaling al op maat gemaakt. Ik zou je echt willen aanraden eens door het kistradio topic heen te bladeren. Staan een hoop mooie radio's en goede tips :).

Kwa specs zullen de kistradio en deze ION niet veel van elkaar schelen. Ik zie al dat ze daar ook gebruik maken van een 15W versterker. Bij een kistradio wordt er ook gebruik gemaakt van een 15W versterker maar dan 2 kanaals ipv 1 kanaals.

Verder zal de accu duur van een kistradio iets langer zijn gok ik, al moet ik eerst meer weten over de ION voordat ik daar wat over kan zeggen.

Ik moet wel zeggen dat 200 euro voor zo'n compleet systeem als de ION absoluut niet veel is. Als je zoiets zelf bouwt zal je waarschijnlijk net zo duur uit zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door wesleytjuh op 17-09-2012 11:03 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, maar aangezien het zelf bouwen wel erg veel werk is, en ik er (bijna) geen verstand van heb ga ik voor de ION denk ik. Weet iemand nog het verschil tussen de IPA03 en de IPA06?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:06:
Weet iemand nog het verschil tussen de IPA03 en de IPA06?
"tegenwoordig wordt de opvolger van de IPA03 uitgeleverd, de IPA06. Deze heeft minieme verschillen t.o.v. de IPA03: de schakelaar van de IPA03 zit aan de zijkant en de batterij van de IPA06 is makkelijker te wisselen."

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EDIT:

Ik heb deze gevonden op Marktplaats, is die goed? 240 Watt klinkt heel goed namelijk :9

http://link.marktplaats.nl/593862562

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 16:11 . Reden: Links vergeten :whoops: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20

SED

lijkt me een heel redelijke prijs. Als alles goed werkt dan is het een koopje.

Kwaliteit..
Zelfgemaakte speakerkist goed voor hard en langdurig speelplezier,
speelt menig speakerdock zonder problemen eruit.
tja lijkt een betrokken hobbyist zo te zien.
Bieden dus en een gokje is nooit weg bij zoiets..toch?

Copyright and left by SED...

Pagina: 1