Dan wordt ie gereleased ja, dus zal het dan nog wel een paar weken duren voordat ie in NL te vinden is. Bovendien is het wel handig om er ook een mammaplankje bij te hebben... Aan alleen de proc heb je zo weinig...
En volgens mij duurt het nog effe voordat er een goede socket A moederbord wordt uitgebracht
.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik denk dat ie in principe eind juni te koop is.... ja in nederland bedoel ik dan... (nederland loopt niet zoveel achter hoor). Socket a mobos zijn er dan al wel maar de grote merken laten dan nog even op zich wachten waarschijnlijk (de 3 A's).
Ik denk dat eind juli de t-bird incl GOED mobo makkelijk te krijgen is...
Ik denk dat eind juli de t-bird incl GOED mobo makkelijk te krijgen is...
aangezien ik geen zin heb om nog twee maanden te wachten, koop ik binnekort een abit ka7 met athlon 700 (ofzo)
Het is misschien idd wel verstandiger om nog te wachten op de kz133 plus een thunderbird. Maar ik denk niet dat de prijzen van de thunderbird 750 mhz en de athlon 750 mhz gelijk zullen zijn.
Of toch wel, want dan wacht ik misschien toch nog wel ffies.
thx
Het is misschien idd wel verstandiger om nog te wachten op de kz133 plus een thunderbird. Maar ik denk niet dat de prijzen van de thunderbird 750 mhz en de athlon 750 mhz gelijk zullen zijn.
Of toch wel, want dan wacht ik misschien toch nog wel ffies.
thx
admiral=> Denk het niet er zit on- die cache op is niet een goedkoop grapje, kijk maar naar die prijzen van die coppemine intel's
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Reken toch maar op eind Juli hoor.. De huidige Athlon loopt nog te goed, in dresden produceren ze die zelfs al (waar ze Tbird zouden gaan produceren).. en voor een mobo hoef je ook niet zo heel lang te wachten..
kijk maar => http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10973
en op een convertor hoef je ook echt niet zo heel lang te wachten hoor
kijk maar => http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10973
en op een convertor hoef je ook echt niet zo heel lang te wachten hoor
ja ik ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat die converter er komt, ondanks de negatieve berichten.
Er is immers gewoon vraag naar.
Oja dat is ook zo van die on-die cache, nou ja dan koop ik wel een athlon-systeem binnekort
Er is immers gewoon vraag naar.
Oja dat is ook zo van die on-die cache, nou ja dan koop ik wel een athlon-systeem binnekort
Pagina: 1