Hallo iedereen
Mijn vader is eigenlijk toe aan een nieuwe desktop, dus waarom geen zelfbouw?
De computer moet de komende 5/6 jaar nog redelijk meekunnen, budget is ca. 400€
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Office, internet, mail.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400, meer of minder kan, niet al te veel... Alles laten assembleren in 1 winkel, dus daardoor kan de prijs per product hoger zijn. (Assemblagekosten hoeven niet meegerekend te worden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Een scherm van HP (HP w2007v), toetsenbord van Acer en een muis van Acer. Hij kan er mee werken dus die mogen blijven.. Windows 7 is al binnen, dus dat is geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met inhoud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Goede kwaliteit, SSD van Samsung of Crucial.. AMD APU's leken me wel wat door de prijs en grafische performance.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet al te grote kast, dat is belangrijk.. USB 3.0 wil ik ook wel, moet een beetje toekomst bestendig zijn.
500GB HDD is ook iets dat ik erbij wil hebben, m'n vader worstelt nu met ruimte en dat is nogal irritant.
Nu zwaai ik met mijn "eigen inzet" toverstafje en tadam:
Groet,
Mijn vader is eigenlijk toe aan een nieuwe desktop, dus waarom geen zelfbouw?
De computer moet de komende 5/6 jaar nog redelijk meekunnen, budget is ca. 400€
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Office, internet, mail.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400, meer of minder kan, niet al te veel... Alles laten assembleren in 1 winkel, dus daardoor kan de prijs per product hoger zijn. (Assemblagekosten hoeven niet meegerekend te worden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Een scherm van HP (HP w2007v), toetsenbord van Acer en een muis van Acer. Hij kan er mee werken dus die mogen blijven.. Windows 7 is al binnen, dus dat is geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met inhoud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Goede kwaliteit, SSD van Samsung of Crucial.. AMD APU's leken me wel wat door de prijs en grafische performance.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet al te grote kast, dat is belangrijk.. USB 3.0 wil ik ook wel, moet een beetje toekomst bestendig zijn.
500GB HDD is ook iets dat ik erbij wil hebben, m'n vader worstelt nu met ruimte en dat is nogal irritant.
Nu zwaai ik met mijn "eigen inzet" toverstafje en tadam:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G630 Boxed | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,57 | € 14,57 |
| 1 | Sharkoon MS140 | € 32,70 | € 32,70 |
| 1 | be quiet! System Power S6 300W | € 29,50 | € 29,50 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 88,99 | € 88,99 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | MSI B75MA-P45 | € 56,48 | € 56,48 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 359,74 | |
Groet,