Dit is een lijst met spulletjes voor m'n te bouwen pc, er zal vnl spelletjes op gespeeld worden, WoW, gw2, mass effect 3 etc. Prijs is niet echt een issue, maar wil gewoon uitgeven wat er nodig is. Ik zal een korte beschrijving geven bij elk onderdeel onder de lijst:
HDD: WD lijkt me een fatsoenlijke hdd voor dat geld, zal voor opslag van data worden gebruikt, of spellen welke niet vaak gespeeld worden. Als voor wat geld meer een iets snellere erin kan, is dat ook goed.
Behuizing: mooie kast imo met genoeg ruimte etc.
CPU koeler: Ik wil perse een koeler zonder drukpinnetjes omdat ik dat systeem verschrikkelijk onhandig vindt. Deze koeler viel op door de review, goed in te bouwen, goede prestaties en goedkoop.
CPU: Ik denk dat voor de meeste spellen een 3570k meer dan genoeg is en een 3770k de extra euro's niet waard is. Ik heb er over gedacht om naar een 2011 moederbord/cpu combo te gaan, maar de extra prijs kan dit mij niet overtuigen.
PSU: volgens mij een goede voeding voor een goede prijs. Wellicht wat overkill qua vermogen, maar ik wil wat extra ruimte houden voor eventueel later xfire of sli.
SSD: De Samsung heeft mij overtuigt in veel reviews qua snelheid voor een mooie prijs.
Geheugen: Dit vind ik het lastigst om uit te zoeken, ik weet niet of dit geheugen overklokbaar is of dat ik beter hoger geklokt geheugen kan nemen.
Moederbord: Degelijk Z77 mb met voldoende mogelijkheden.
GPU: Ik heb in mijn huidige pc een HD6850 zitten welke voor nu wel voldoet denk ik.
Elke op/aanmerking is welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 83,10 | € 83,10 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,90 | € 26,90 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | Corsair Enthusiast TX750M | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Samsung 830 series 256GB | € 163,80 | € 163,80 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9 | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 120,10 | € 120,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 964,70 | |
HDD: WD lijkt me een fatsoenlijke hdd voor dat geld, zal voor opslag van data worden gebruikt, of spellen welke niet vaak gespeeld worden. Als voor wat geld meer een iets snellere erin kan, is dat ook goed.
Behuizing: mooie kast imo met genoeg ruimte etc.
CPU koeler: Ik wil perse een koeler zonder drukpinnetjes omdat ik dat systeem verschrikkelijk onhandig vindt. Deze koeler viel op door de review, goed in te bouwen, goede prestaties en goedkoop.
CPU: Ik denk dat voor de meeste spellen een 3570k meer dan genoeg is en een 3770k de extra euro's niet waard is. Ik heb er over gedacht om naar een 2011 moederbord/cpu combo te gaan, maar de extra prijs kan dit mij niet overtuigen.
PSU: volgens mij een goede voeding voor een goede prijs. Wellicht wat overkill qua vermogen, maar ik wil wat extra ruimte houden voor eventueel later xfire of sli.
SSD: De Samsung heeft mij overtuigt in veel reviews qua snelheid voor een mooie prijs.
Geheugen: Dit vind ik het lastigst om uit te zoeken, ik weet niet of dit geheugen overklokbaar is of dat ik beter hoger geklokt geheugen kan nemen.
Moederbord: Degelijk Z77 mb met voldoende mogelijkheden.
GPU: Ik heb in mijn huidige pc een HD6850 zitten welke voor nu wel voldoet denk ik.
Elke op/aanmerking is welkom.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied