Hallo iedereen,
ik wordt echt helemaal stapel gek van de windows 7 melding:
"wilt u het kleurenschema wijzigen om de prestaties te verbeteren?" Ik kan dan o.a. kiezen voor "het huidige kleurenschema behouden en deze melding niet meer weergeven" Maar dit werkt niet.. De meldingen blijven binnen komen!
Ik heb me inmiddels rot gezocht maar kan het probleem maar niet oplossen.. Elke keer wanneer ik een game aan het spelen ben krijg ik deze melding.. Vooral zwaar irritant op mijn HTPC omdat ik dan alles moet afsluiten om van het gezeik af te zijn..
De volgende oplossing zou moeten werken maar dit is helaas niet het geval..
"windows troubleshooting" uitgeschakelen in windows onderhoudscentrum.
Is er een manier om deze k*t melding voorgoed uit windows te verbannen? Het stomme is dat ik helemaal geen laste heb van lage prestaties tijdens het gamen.. Alles werkt gewoon vloeiend en toch deze irritante melding..
HTPC:
i3 2100
8GB DDR3
ASUS HD5770 met CCC 12.8
ASUS P8P67
OCZ agility 3, 60GB
Windows 7 ultimate, x64, SP1
Ook gebeurd het wel eens op mijn gamepc met:
i7 920 @ 3,4Ghz
6GB OCZ Gold DDR3
2X HD6870, 1GB
ASUS P6T SE
OCZ Vertex 2, 60GB
Ik hoop dat iemand raad weet!!
ik wordt echt helemaal stapel gek van de windows 7 melding:
"wilt u het kleurenschema wijzigen om de prestaties te verbeteren?" Ik kan dan o.a. kiezen voor "het huidige kleurenschema behouden en deze melding niet meer weergeven" Maar dit werkt niet.. De meldingen blijven binnen komen!
Ik heb me inmiddels rot gezocht maar kan het probleem maar niet oplossen.. Elke keer wanneer ik een game aan het spelen ben krijg ik deze melding.. Vooral zwaar irritant op mijn HTPC omdat ik dan alles moet afsluiten om van het gezeik af te zijn..
De volgende oplossing zou moeten werken maar dit is helaas niet het geval..
"windows troubleshooting" uitgeschakelen in windows onderhoudscentrum.
Is er een manier om deze k*t melding voorgoed uit windows te verbannen? Het stomme is dat ik helemaal geen laste heb van lage prestaties tijdens het gamen.. Alles werkt gewoon vloeiend en toch deze irritante melding..
HTPC:
i3 2100
8GB DDR3
ASUS HD5770 met CCC 12.8
ASUS P8P67
OCZ agility 3, 60GB
Ook gebeurd het wel eens op mijn gamepc met:
i7 920 @ 3,4Ghz
6GB OCZ Gold DDR3
2X HD6870, 1GB
ASUS P6T SE