Toon posts:

IPS monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De markt is vergeven van netbooks en laptops met een (IPS)scherm van 13.3 inch en 720p (1366x768). Maar wat blijkbaar (door mij althans) onvindbaar is: een LOSSE monitor (of TV) van 13.3 inch (of iets kleiner/groter) met een HDMI-ingang (of DVI-D) met 2 luidsprekers en hoofdtf-aansluiting - liefst gevoed op 12V= en een MAT scherm. HDCP mag maar moet niet. Is gewoon om op een multimediaplayer/HD-DVB-S-ontvanger/Raspberry aan te sluiten. Het enige alternatief dat blijkbaar bestaat is een hack van een zogenaamde lapdock (motorola).
En dat terwijl kleine (7 en 9") en vooral peperdure monitors (stijl LILIPUT) en grotere 15-100 inch volop te koop zijn... Raar dus.
:'(
PS: betaalbaar bedoel ik dan. (rond 100€)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2012 14:44 ]

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:21

mrc4nl

Procrastinatie expert

en? wat kunnen wij daar aan doen :?

ora et labora

Verwijderd

Topicstarter
mrc4nl schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:45:
en? wat kunnen wij daar aan doen :?
Wellicht ook niets.
:)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tsja, als je geen vraag stelt ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarschijnlijk wil je weten hoe iets te vinden ofzo, ik verplaats dit topic dan ook naar Componenten Aankoop Advies.

Dat gezegd, met de huidige, volstrekt onduidelijke/onleesbare topicstart ga je gegarandeerd geen nuttige reacties krijgen. Dringend advies het te herschrijven naar iets duidelijkers :o

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!