Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Hoi, ik heb gisteren mijn de UPC Horizon settopbox aangesloten. Alles werkt prima alleen had ik verwacht dat je er zelf via netwerk ook films op kon zetten. Ik kan alleen nergens terug vinden hoe dit moet (en of dit überhaupt mogelijk is) De machine heeft zelf een IP adres 192.168.192.1 maar als de op dit adres toegang via FTP/Windows share of SSH toegang probeer te krijgen lukt dit niet.

Ik gebruik trouwens Ubuntu. upnp verbinding lukt wel (dmv djmount) Ik heb dan alleen geen schrijf rechten en kan er dus niets op zetten.

Heeft iemand ergens kunnen vinden of dit kan en hoe dit dan moet?

[ Voor 13% gewijzigd door hav0c op 16-09-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurry
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-07 07:35
Het werkt waarschijnlijk andersom: de UPC Horizon settopbox gebruikt het DLNA UPnP protocol om media van andere bronnen af te spelen en is dus een Digital Media Player. Je hebt een Digital Media Server (DMS) nodig op het systeem waar de media opstaat. Onder Windows is Windows Media Player ook een DMS server maar je hebt ook andere programma's zoals TwonkyMedia server.

Meer informatie kun je vinden op http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Living_Network_Alliance.

[ Voor 1% gewijzigd door jurry op 16-09-2012 10:39 . Reden: Heb zelf geen UPC Horizon box dus "waarschijnlijk" toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Dank voor je antwoord.

Ik heb nu Dune media center met films e.d er op. Als ik jou dus goed begrijp is het alleen mogelijk om films met de UPC box van de Dune media center af te spelen (dit lukte ook trouwens) Het is dus niet mogelijk alle films op de UPC box te zetten en de Dune media center hiermee te vervangen?

• roundlet
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:28
hej,
nee je kan geen bestanden op de horizon zetten. Alleen media van een nas of pc afspelen op de horizon via dnla. alleen dat is vrij beperkt. iso etc pakt hij niet. dus ik zou de dune lekker laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361481

Hallo GOT'ers,

Ik heb een UPC horizon pakket.

In het MENU stel ik mijn eigen Netwerk in met wachtwoord. Hierdoor kan ik deze benaderen via WIFI.
_/-\o_
Dat is gaaf :*)

Als ik nu bij 'mijn apparaten' naar mijn Go-flex ga, zie ik niet dezelfde 'directorie structuur' als op de aangesloten HDD.
(sterker nog, alles staat door kriskras door elkaar) :(

Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt? c.q. hoe ik dit kan verhelpen?

8)7