Paar antwoorden/reacties:
Is wel een aanrader. Deze CPU doet het niet alleen beter, maar laat zich ook heerlijk overklokken. Snelheden van 4.5Ghz zijn geen uitzondering. Dit vereist echter wel een betere koeler dan die AMD standaard meeleverd (En geduld, lees je goed in als je dit wilt doen!). Met de standaard koeler kan je 200Mhz oid overklokken zonder dat de temperaturen uit de hand lopen.
CPU upgraden zou nog kunnen maar ik denk dat als ik hier eventjes mee kan, ik tegen die tijd gewoon een compleet nieuw systeem zou willen aanschaffen.
Voordat deze PC echt veel te traag is is het toch niet meer interessant om naar een andere AM3 of AM3+ CPU te gaan. Dus inderdaad: Tegen die tijd kan je beter (bijna) alles vervangen.
Voor zover ik weet heeft de kast geen interne usb 3.0 aansluiting maar hoe beïnvloed dat het moederbord precies?
Niet, het kan handig zijn om voorop je behuizing een USB3 poort te hebben voor USB3 stickjes of HDD's.
SSD is inderdaad wel een optie maar met de installatie van windows 7 gaat al een groot deel van de schijfruimte verloren toch? Lijkt me een beetje zonde..
Het idee achter een SSD is juist dat alles wat je er op zet tig keer sneller laad. Win7 wil je JUIST op je SSD hebben staan.
Fout die veel mensen maken: Frequentie staat niet gelijk aan de snelheid. De Phenom II 965BE is gewoon veel meer bang-for-buck. Daarnaast gebruiken nog weinig programma's (En nog
geen games) goed gebruik van 6 of 8 cores. AMD is met haar huidige AM3+ CPU's wat geflopt (Al zijn de FM1 CPU's lang niet slecht).
Veel geheugen heb ik overigens niet echt nodig want ik heb een externe hardeschijf van 1,5 tb waar ik letterlijk alles opzet..
Sure, maar waarom 250GB nemen als 500GB net zo veel kost

.
En hoe zit het met PCI-e 3.x 16x? Want volgens mij heeft mijn moederboard weer niet zo'n aansluiting...? (
Asus hd7770)
Niet doen. PCI-E 3.0 heeft momenteel op geen enkele kaart meerwaarde. Let alone een low-midrange videokaart. Daarnaast is de HD7770 trager als de HD6850.
En hoe zit het met de voeding? kan ie met zo'n lage hoeveelheid watt wel goed functioneren?
En opnieuw: Het maximale wattage wat de voeding kan uitspugen geeft niet aan hoe goed deze is.
Neem mijn vorige lijstje bijv, die PC gaat bij elkaar nog geen 300W trekken.
Bij voedingen gaat het voornamelijk om het maximale amperage op de 12v lijn, en van welke bouwkwaliteit deze is. Zo zal een Sweex voeding van 800W waarschijnlijk bij 500W al ophouden. Echter kan je een goede Seasonic voeding veelal 50 tot 100W boven de aangegeven limiet haar werk laten doen (Niet voor heel lang though).
Half correct. Je zult het geheugen manueel in de BIOS op 1600MT/s moeten zetten. Daarnaast: Dit kitje is 2 euro duurder, en als je hem wel in 1333MT/s zou zetten kan je de timings veel strakker zetten.
Anyhow:
Probeer inderdaad wat meer te googlen. Veel van je vragen zijn zo te vinden mits je de juiste zoektermen gebruikt

.
[
Voor 23% gewijzigd door
D4NG3R op 16-09-2012 01:03
]