Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Persoonlijke pagina na inlogscript

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben al enige tijd bezig met een PHP inlogscript op de nieuwe website voor mn werk. Na afgelopen week hier elke avond aan te hebben gesleuteld is dit eindelijk werkend.

Ik kom echter niet verder nu, het is de bedoeling dat geregistreerde gebruikers een eigen pagina te zien krijgen, waar ze voor hun relevante gegevens kunnen raadplegen.

Uiteraard heb ik eerst Google geraadpleegd maar ik kom er echt niet uit.

Wie weet raad? (NB: ik ben een Newbie op PHP gebied, dus spaar me en vraag gerust naar aanvullende informatie waar ik zelf niet aan gedacht heb om het te vermelden)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik neem aan dat je een database gebruikt om de inloggegevens van de gebruiker op te slaan? Dan kun je vrij makkelijk checken op het userID en aan de hand daarvan gegevens uit de database ophalen en die op een pagina laten zien.

Hoe ziet je database er nu uit?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
WEB >> PRG.

Echter, dit is een weinig concrete vraag; "een eigen pagina ... waar ze voor hun relevante gegevens kunnen raadplegen" kan vanalles zijn. Ik zie hier dan ook geen programmeerprobleem in. Ik zou eens beginnen met onze Quickstart door te nemen en een nieuw topic te openen waarin je je vraag concreter stelt, laat zien wat je al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt enz. (en, als je niets zinnigs vond: waarop je dan gezocht hebt) en dan kunnen we je allicht beter helpen dan nu onze kristallen bol erbij te moeten nemen :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 15-09-2012 15:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.