Ik wil graag wat ervaringen uitwisselen met anderen over Google Now. Ik vraag me af of het openen van een nieuw topic terecht is en zo ja, waar dit topic dan geopend zou moeten worden. Ik heb tot nu toe alleen wat gezien in het Android Jelly Bean-topic, maar aangezien toekomstige versies van Android ook wel Google Now zullen hebben denk ik dat het wenselijk is een speciaal topic aan dit onderwerp te wijden. Ook om niet het JB-topic te kapen voor alleen maar Google Now-kwesties. Wie kan mij vertellen wat ik nu het beste kan doen? Nieuw topic openen of gewoon in het JB-topic mijn vragen stellen?
Als je specifiek dat product wil bespreken, dan kan dat natuurlijk het best in een apart topic. Anders lopen er veel verschillende dingen door elkaar, en dat is natuurlijk niet handig
Ik zou dus zeggen, open een topic in Android, want het is immers een Android-feature.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Of is dat niet verplicht bij het openen van een topic over een specifiek product?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Niet verplicht, maar wel handig en een goede informatieve OP kan bijdragen aan 't succes van het topicRaven schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:07:
Of is dat niet verplicht bij het openen van een topic over een specifiek product?
/wilde ik even vermeld hebben
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.