Een klant van mij heeft een aantal van zijn webdomeinen geregistreerd via Easyhosting... nu doet zich, sinds 0:00 uur afgelopen nacht het probleem voor dat de websites niet meer bereikbaar zijn...
ik heb het probleem inmiddels achterhaald, de nameserver van EasyHosting ns1.dnstools.nl en ns2.dnstools.nl zijn niet bereikbaar... en daardoor zijn de sites ook niet bereikbaar...
grote probleem: EasyHosting is ook niet bereikbaar... mijn klant heeft een shared-account en heeft dus geen storings-telefoonnummer gekregen.... dit lijkt me echter een storing waar meerdere klanten last van moeten hebben en gezien de duur van de storing en de ernst van de storing lijkt het me niet onredelijk als ik toch het storingsnummer bel...
mijn vraag dus: heeft iemand voor mij een storingsnummer van EasyHosting?
mijn verdere vraag: iemand ideeen om de boel weer aan de gang te krijgen?
wat zijn jullie ervaringen verder met EasyHosting?
ik heb het probleem inmiddels achterhaald, de nameserver van EasyHosting ns1.dnstools.nl en ns2.dnstools.nl zijn niet bereikbaar... en daardoor zijn de sites ook niet bereikbaar...
grote probleem: EasyHosting is ook niet bereikbaar... mijn klant heeft een shared-account en heeft dus geen storings-telefoonnummer gekregen.... dit lijkt me echter een storing waar meerdere klanten last van moeten hebben en gezien de duur van de storing en de ernst van de storing lijkt het me niet onredelijk als ik toch het storingsnummer bel...
mijn vraag dus: heeft iemand voor mij een storingsnummer van EasyHosting?
mijn verdere vraag: iemand ideeen om de boel weer aan de gang te krijgen?
wat zijn jullie ervaringen verder met EasyHosting?