sblive op kt133a board onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
Ik heb bijna alles geprobeerd om deze combinatie stabiel te laten draaien maar lukt niet. ik kan op drives die op ide2 staan dma niet aanzetten of hij crasht bij disk activiteit.

op viahardware.com en de kt7faq zijn al een paar oplossingen genoemd voor dit probleem maar niemand heeft nog een definitieve oplossing. Net ook op amdzone.com gekeken en ook daar zijn weer users met dit probleem, zelfs op de creative site maar hier hoor ik er eigenlijk nooit wat van terwijl er genoeg kt133a bordjes en livekaarten bij tweakers thuis moeten liggen.

honderden gebruikers met problemen behalve hier?

ideen?

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

Gewoon effe de helpdesk van creative bellen ;)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Ik heb t zelfde probleem met mijn SB AWE32..
Weet ook niet hoe ik t op kan lossen, ook al verschillende faq's geprobeert, maar niets werkt.. :(

Verwijderd

Heb je deze al geprobeerd?
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm

bij mij werkt t niet, maar misschien bij jou

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58

Convoy

g44p

werkt hier prima, geen probleem, probeer eens in je onderste pci-slot, heb ik m ook werkende zitten.

Verwijderd

Oh, sorry was verkeerde... deze heb je al geprobeerd zie ik...
Kan ff die andere niet op komen..
Post m zodra ik t weet

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ik had een probleem met mn pctv en sblive. nadat ik van de sb16 emulation de interrupt sharing had aangezet werkte alles weer.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• jaspov
ik heb de miniport driver geinstalleerd. werkt op zich wel maar de cpu usage van je harddisk stijgt fors.....en die miniport driver is officieel niet eens te krijgen.

op viahardware groeit de stemming tegen creative met de dag. Er zijn al posts geweest op het creative forum maar creative reageert gewoon niet of off-topic

http://www.europe.creative.com/support/forums/thread.asp?thre=4764

• jaspov
Freekweb: hoe heb je je ide geinstalleerd staan (prim, sec, slave, mast) en in je bios onder integrated peripherals?
Pagina: 1