Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ethernet poort van mijn laptop vertoont vreemd gedrag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak een internetverbinding met mijn router via een bedrade verbinding. Deze doet het vaak gewoon wel. Maar als ik voor een langere tijd weg ben en dan de ethernet kabel er weer in steek, dan maakt mijn laptop geen verbinding. Hij ziet ook niet dat er een ethernet kabel in mijn de poort aangesloten zit. Echter, als ik verbinding maak via een andere kabel doet hij het wel. En als ik dan mijn originele kabel weer gebruik, dan ziet de laptop hem weer wel. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn? :?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat voor verschil hebben die kabels, en waarom gebruik je de 'foutieve' kabel, ipv de kabel die wel werkt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Een kabel is lang en de andere is een korte. Te kort om dagelijks te gebruiken, eerder voor testen. Wellicht dat de kwaliteit van de lange kabel niet goed is, maar dat verklaart niet waarom hij het wel weer doet nadat ik kabel vervang.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jawel, want als je minder werkende aders hebt in de lange kabel, heb je niet genoeg om de LAN kaart uit energiespaarmode te halen ;). Je haalt vast ook geen gigabit snelheden ermee.

Commandline FTW | Tweakt met mate