Beste allen,
Sinds recent in bezit van een Samsung HT-E5200 reciever/blue-ray speler, een Samsung UE46ES8000 LED-tv en al geruime tijd van een Motorola VIP1963 STB/PVR (KPN iTV) en een Logitech Harmony One.
In mijn vorige setup was ik erg tevreden over de mogelijkheid om ale componenten met de Harmony One te bedienen. In mijn nieuwe hierboven beschreven set-up loop ik vast. Wil graag met één afstandsbediening e.e.a. bedienen maar loop na hoop pogingen steeds ergens 'vast':
Iemand met een vergelijkbare set-up? En zo ja: hoe opgelost (of niet...)?
P.S.: hopelijk juiste subforum gekozen?
Sinds recent in bezit van een Samsung HT-E5200 reciever/blue-ray speler, een Samsung UE46ES8000 LED-tv en al geruime tijd van een Motorola VIP1963 STB/PVR (KPN iTV) en een Logitech Harmony One.
In mijn vorige setup was ik erg tevreden over de mogelijkheid om ale componenten met de Harmony One te bedienen. In mijn nieuwe hierboven beschreven set-up loop ik vast. Wil graag met één afstandsbediening e.e.a. bedienen maar loop na hoop pogingen steeds ergens 'vast':
- Harmony One ingeregeld werkt aardig (selecteren source op E5200 nog niet helemaal, maar zou ik volgens mij moeten kunnen oplosen), maar bediening SmartHub en menu's op de ES8000 is onmogelijk: bijvoorbeeld de directionele toetsen zijn óf toegewezen aan de STB, óf aan de tv. Switchen kan niet.
- Afstandsbediening KPN/Motorola is in te leveren op de tv, maar kent zelfde beperking als Harmony One: SmartTV is niet te bedienen, net als andere basismenu's van de Samsung. Ook schakelt de receiver niet in bij opstarten tv (zie ook hieronder).
- Reguliere afstandsbedieningen tv en reciever zijn geen andere functies/apparaten op in te leren. Dus kan deze niet gebruiken om STB te bedienen.
- Meegeleverde Samsung Smart Touch Control heeft vreemde toekenningen voor de STB. P-up en -down scrollen bijvoorbeeld door de EPG van de zender. Van zender wisselen alleen met moeite
- Bediening via iPhone app ten slotte kent beperkingen als de Samsung AB's: kan de STB niet bedienen.
Iemand met een vergelijkbare set-up? En zo ja: hoe opgelost (of niet...)?

P.S.: hopelijk juiste subforum gekozen?