Harde schijven: sorteren op prijs/GB stuk

Pagina: 1
Acties:

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:06
Als ik vanaf http://tweakers.net/price...al-ata-harde-schijven.htm een sortering op prijs/GB wil hebben, gaat er e.e.a. stuk. De prijs/GB kolom wordt blanco en de sortering werkt niet.

Chrome 21, Windows 7.

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 14-09-2012 22:53 ]

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Hier gaat het op precies dezelfde combinatie wel goed.
Ik kan gewoon klikken op de €/GB kolom en dan sorteert die netjes.
Is het bij jou nog steeds zo?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
Heb je niet toevallig de Prijs-slider verkeerd staan waardoor er producten zonder prijs in de selectie komen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb het gecontroleerd op het moment dat DaCoTa het postte en toen ging het wel fout, nu niet meer.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• DaCoTa
Thx, dacht al dat ik gek werd :)

• DaCoTa
Weer stuk. En het is herhaalbaar: pricewatch -> harde schijven -> Interne SATA -> Minimale opslagcapaciteit naar 3TB schuiven en dan sorteren op prijs/GB.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03
Ik had het ook even toen ik bij SSD's de schuif verschoof naar minimaal 128GB, maar toen ik 2x op € / GB klikte was het weer terug.

The devil is in the details.

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 12:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Move PW -> LD

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Met Java 7 is de sorterings-routine aangepast, waardoor ie net-niet-perfecte compareTo-methodes ipv negeren van een exception voorziet.
Met onze tweakers-7 update hebben we diverse van die compare-methodes al herschreven, dus de kans is groot dat het 'gewoon' werkt op het moment dat we dat releasen.

• DaCoTa
Wat ik wel zie is dat als het stuk is, de hele kolom prijs/GB leeg is. Komt dat door de sortering of is er wat anders aan de hand?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bij de bug die ik bedoel zou de hele lijst niet getoond worden, niet 1 kolom leeg blijven... Dus wellicht heb jij iets anders (of een andere bug, maar we hebben er meerdere gefixed, dus ook daarvoor wacht ik liever tot na de release van tweakers 7)
Pagina: 1