Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI
Kan er niets kapot gaan? (veiligheids vraagje)M2M schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:53:
Gewoon proberen. Of het werkt, of het werkt niet. Kom je vanzelf (en binnen 5 minuten dus) achter.
Dubbelcheck wel even de eventuele multichannel setup met CPU-Z.
Volgens mij kan dit gewoon hoor. Had het zelfde probleem en heb de modules in de laatste 2 sloten gedaan en het werkt als een zonnetje.AMD Phenom IIX4 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:51:
Beste tweakers,
kan ik mijn ram geheugen (Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9) ook in een ander slot doen van mijn moederbord (Asrock 970 Extreme3) doen zodat ik een fan op mijn processorkoeler kan doen? (dus push & pull)
Volgens de gebruikshandeling kan het niet maar misschien is er nog een kans![]()
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg!
Nee, geheugen kan in elk slot. Enige wat je hebt is dat je dual channel setup niet werkt, dus wat performance verlies. Verders boeit 't geen zak.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ok ga het nu proberen!ItWasntMe schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:55:
[...]
Volgens mij kan dit gewoon hoor. Had het zelfde probleem en heb de modules in de laatste 2 sloten gedaan en het werkt als een zonnetje.
Ik heb het geprobeerd maar ik kreeg hem er echt niet in
Maar na wat meten blijkt dat het er dan noch niet in gaat
nu zit ie weer op zn gewone plek
Maar na wat meten blijkt dat het er dan noch niet in gaat
nu zit ie weer op zn gewone plek
[ Voor 12% gewijzigd door GTX660TIGamer op 14-09-2012 20:09 ]
hij gaat er niet in? Het moederbord bevat 4 DDR3 sloten. Je hebt als ik me niet vergis ook DDR3 geheugen. Dat geheugen zou in elk slot moeten passen...
edit: misschien kun je anders beter je koeler omdraaien zodat het ding een push pull config heeft van onder naar boven.
edit: misschien kun je anders beter je koeler omdraaien zodat het ding een push pull config heeft van onder naar boven.
[ Voor 28% gewijzigd door M2M op 14-09-2012 22:09 ]
Niet helemaal waar.Hero of Time schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:56:
Nee, geheugen kan in elk slot. Enige wat je hebt is dat je dual channel setup niet werkt, dus wat performance verlies. Verders boeit 't geen zak.
Bij een aantal Asus borden krijg je geen beeld als de modules in de verkeerde sloten zitten.
TS heeft Asrock, dus is niet van toepassing. Maar maken ze nog steeds borden met die onzin?PilatuS schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:12:
[...]
Niet helemaal waar.
Bij een aantal Asus borden krijg je geen beeld als de modules in de verkeerde sloten zitten.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Volgens mij niet meer. Een half jaar geleden nog wel.Hero of Time schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:45:
[...]
Maar maken ze nog steeds borden met die onzin?
Pagina: 1