Toon posts:

Welke componenten voor de modernste spellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een upgrade set voor mijn pc. Ik wil graag spellen gaan spelen, vooral Firefall (beta), maar ook spellen zoals Far Cry 3. Verder wil ik er zeker een jaar mee voort dus toekomstige spellen ook...

Dus dacht ik op de site van Computerland aan een FM1 setje. Met een leuke videokaart van AMD, de 7770 oid :?

Maar ik ken dit spul niet, en om niet met een verkeerde of te langzame set te komen zitten, stel ik hier mijn vraag.

Veder gebruik ik mijn computer voor internetten en office werk... Verder voor niks eigenlijk :)

Ik weet dat de videokaart meestal de beperkende factor is, dus wil ik uiteindelijk een betere videokaart kopen...

Veder dacht ik ook dat de cpu meestal niet al te snel hoeft te zijn, want je grafka is dus dan de bepalenden factor.
Vooral als je spellen speelt, heb je verder weinig aan een monster cpu _/-\o_ Want die gebruik je toch amper, of zit ik verkeerd.

Ik doe al jaren aan hardware, maar wil een leuk setje wat gewoon doet wat het moet doen, en geen verdere poespas aan cpu kracht die ik toch nooit gebruik :!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:19
Wat is je budget?
Een FM1 set lijkt me niet interessant, ga voor intel 1155 of amd AM3+.

Heb je de BBG al gevonden?
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2012
(denk bv aan het basis gamesysteem, of als je meer te besteden hebt het mainstream gamesysteem)

Verwijderd

Topicstarter
Dus een intel of AM3+?

Ik wil zo goedkoop mogelijk uit zijn en heb eigenlijk alleen een cpu, moederbord en misschien nieuwe videokaart nodig. Heb nu een 460GTX 2GB.

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:50
met de 7770 ga je denk ik de nieuwste spellen niet lekker spelen. dan moet je toch naar iets beters kijken zoals de 7850 ofzo.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:19
Een 7770 is ook niet sneller dan een gtx460, dus dat zou ik sowieso overslaan.

Kijk naar het mainstream gamesysteem en haal de componenten eraf die je niet 'nodig' hebt.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:41

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dan zoek je zelf eerst maar wat bij elkaar. Zie punt 3 van het beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.