Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:30
Is het mogelijk om de ASUS 300 aan te sluiten op een bekabelde internetverbinding.

Ik zie in de gebruikershandleiding hier niets over.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 14:37

Koenvh

Hier tekenen: ______

Wat heeft Google je vertelt?

🠕 This side up

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het ding is volgens de specs 9,9 mm hoog. Een netwerkaansluiting zit er niet op en dat gaat ook niet passen want die zijn groter als 9,9mm.

Dus wat denk je zelf? :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ja, dat is mogelijk met een Wireless Accespoint, dat kan elke router. De tablet heeft zelf geen netwerkaansluiting.

(in plaats van alle moraalridders die zeer terecht wijzen op de regels, was het geven van een antwoord eenvoudiger in dit geval...)

[ Voor 56% gewijzigd door HMeijer op 14-09-2012 16:10 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Je bedoelt een TF300T?

1. Daar is al een algemene thread voor.
2. Wat heb je er zelf al voor gedaan? (zie regels).
3. Hoe zou je dat voor je zien? Een USB naar Cat5 converter ofzo? Of wil je je eigen netwerk met wireless uitbreiden?

Het antwoord is overigens nee, als in dat de TF300T niet bekabeld kan worden aangesloten. Koop een wireless AP of iets dergelijks.

edit: nu weet ik weer waar ik jouw nickname van ken, van de TF300T thread. Gezien je van het bestaan afweet, waarom maak je een nieuw topic? Daar gooide je ook nog wel eens vragen op zonder zelf e.e.a. te proberen, dus ik raad je wel sterk aan je even zelf er in te verdiepen.

[ Voor 64% gewijzigd door LiquidT_NL op 14-09-2012 16:12 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij kun je zelf wel op je tablet zien wat voor aansluitingen daar op zitten en wat voor mogelijkheden dit biedt. Hoe dan ook, op GoT verwachten we eigen inzet als je vragen komt stellen, en daar is hier niets van terug te zien. Lees aub Het algemeen beleid even door. Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.