Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toshiba P870 of Asus N76-VM

Pagina: 1
Acties:

• heldenm
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Ben een huis-tuin en keukengebruiker en twijfel tussen beide laptops.
Zoek een 17 inch laptop met specs waarmee ik een jaar of 4 vooruit kan.
Verder moet de laptop een stevige behuizing hebben (vandaar Toshiba en Asus).
De Toshiba heeft geen HD-scherm. Vraag me af of een HD-scherm zoveel meerwaarde heeft?
Ben erg tevreden over de Toshiba (tecra a7-243) waarmee ik al bijna 5 jaar doe, maar deze raakt nu echt verouderd. Vandaar dat de Toshiba mijn voorkeur heeft.
Ben verder van plan om in de tweede bay een 128 GB-SSD in te bouwen.

Welke laptop zouden jullie kiezen en zijn er eventueel nog andere geschikte laptops (maximaal 1100 euro)?

Verwijderd

Voor het HD scherm:
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:59:

Voor het scherm:
een kleine demonstratie
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ik zit zelf in het 4e jaar van TI. En geloof me, een resolutie van 1080p is het miminale wat je wilt. Met 768 verticale pixels kan je simpelweg niet fatsoenlijk devven.
Dit is dan wel op 768p, maar een 900p scherm op een 17" laptop mag echt geen 1000 euro kosten.
De Dell inspiron 17r se lijkt mij een prima keus: voor 900 euro is deze te verkrijgen met i7 en gt650m grafische kaart, met HD scherm. Daar zit dan nog een tweede drive bay in ook waar je je ssd in kan zetten. De asus n76 is op zich wel een mooi ding, maar wel erg duur in vergelijking met de inspiron als je naar de grafische kaart kijkt. Als je echter toch de asus wilt bijvoorbeeld door het uiterlijk, zou dat ook wel een goede koop kunnen zijn.