[OPGELOST]
Ik kon niets over de situatie die ik wil schetsen op het internet vinden. Dus maar zo:
Hard- en software:
- Windows 7 PC
- iPad 2
- Iomega Home Media Network Hard Drive - NAS (niet de Cloud Edition, dus geen app voor).
- Laatste iTunes versie
Wat wil ik?
Ik wil graag al mijn audio bestanden die op mijn NAS (Iomega Home Media Network Hard Drive) staan, benaderen met mijn iPad, en deze vervolgens streamen naar mijn oudere stereo set.
Wat heb ik zelf gevonden?
Ik denk dat ik het volgende moet doen:
Ik 'zie' mijn NAS (met iTunes Media Server) wel op mijn iTunes remote op de iPad en op in iTunes op mijn Windows7 PC, maar hij laad geen muziek. Ik heb in iTunes delen aan staan en heb de map van de iTunes Media Server (gewoon de muziekmap op mij NAS) gedeeld binnen iTunes. Toch werkt het niet! Hoe kan dit?
Vragen:
Ik kon niets over de situatie die ik wil schetsen op het internet vinden. Dus maar zo:
Hard- en software:
- Windows 7 PC
- iPad 2
- Iomega Home Media Network Hard Drive - NAS (niet de Cloud Edition, dus geen app voor).
- Laatste iTunes versie
Wat wil ik?
Ik wil graag al mijn audio bestanden die op mijn NAS (Iomega Home Media Network Hard Drive) staan, benaderen met mijn iPad, en deze vervolgens streamen naar mijn oudere stereo set.
Wat heb ik zelf gevonden?
Ik denk dat ik het volgende moet doen:
- Apple Airport Expres kopen voor de link tussen mijn iPad en mijn oude stereo. Check?
- Een app zoeken waarmee ik mijn NAS kan benaderen vanaf mijn iPad (alleen audio). Maar welke?
Ik 'zie' mijn NAS (met iTunes Media Server) wel op mijn iTunes remote op de iPad en op in iTunes op mijn Windows7 PC, maar hij laad geen muziek. Ik heb in iTunes delen aan staan en heb de map van de iTunes Media Server (gewoon de muziekmap op mij NAS) gedeeld binnen iTunes. Toch werkt het niet! Hoe kan dit?
Vragen:
- Klopt het dat de Airport Expres het handigste is om media te streamen naar mijn oude stereo?
- Welke app kan ik gebruiken om mijn NAS te benaderen vanaf mijn iPad?
- Hoe benader ik mijn NAS via iTunes op mijn Win7 PC?