Toon posts:

Celly 2 533/566 waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Subject zegt het denk ik wel, waar zijn ze te koop? Bits'n Pieces, hard-ware.nl, funprice.nl heb ik al geprobeerd. Ik zoek hem echt, dus als je iets weet -> gooi ff neer als je wilt. Bij voorbaat dank.

Mzls, hATEway

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 13:19
Ja, ik wil er ook een hebben. Ik heb Funprice vandaag nog gebeld en ze vertelden me dat ze als het goed is eind volgende week binnenkomen. Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is, want vorige week zeiden ze dat ze eind deze week binnen zouden komen...

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
zijn nog nergens te krijge in nederland. in US wel. veel zaken hedden hem vorige week nog op prijslijst staan, maar door leveringsonzekerheden en probs zijn ze nu bij de meeste ge deleet. bij funprice staat tie nog wel

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hij (533) is volgens mij ook al te koop bij mycom http://www.mycom.nl

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Intel introduceert ze in NL (iets waar ze HEEL goed in zijn, maar leveren ho maar) en die dingen staan al bij sommige zaken op de prijslijst, maar leveren is dus een heel ander verhaal.. ;)

Tijd om aan AMD te gaan denken...

Verwijderd

FrankGuthrie:

Ik zie alleen een Celeron A, maar die wil ik niet. Ik wil FC-PGA!
En velen met mij vrees ik...

Verwijderd

in de price watch stond dat de 633 al te koop was bij crazy hans.
ik daar naar toe ik vraage ze wisten niet eens wat ik bedoelden k*t zaak. had hem ook al bij norrod besteld (dan de 566 ) maar die wisten niet wanneer ze binnen kwamen dus ook maar weer afgezegt. Ook naar Pulsar gemaild die verwachten zelf dat die eind deze maand zou komen. Het zal allemaal best ik blijf gewoon elke zaak afbellen en mailen tot ik er 1 vind die hem heeft.

Nog een vraag wat voor moederbord is ieder van plan te gaan gebruiken voor dit overclockmonster ik zelf denk de Abit BF6.

Verwijderd

Topicstarter
De rest v. mijn nieuwe hardware heb ik al, op de kast na -> MSI BX Master mobo, tnt-2 ultra, 128 mb pc100 en een fc-pga/ppga converter kaartje. Het is nu dus nog wachten op die processor. Zijn er toevallig ook mensen die wel eens wat hebben besteld bij www.azzo.com ? Die hebben ze nl. wel op voorraad, en ze kosten 340 gulden (omgerekend v. dollars naar guldens) maar dat is nog zonder de verzendkosten...

hATEway

• Martijn
Volgens mij zenden die niet naar het buitenland... Of wel?

Verwijderd

Topicstarter
jawel, daar kwam ik ook pas later achter. Je kan het dan alleen niet bestellen via hun mooie online shop, want alle 3 verzend methoden die daar bij staan zijn 'US Only'.
Echter, als je bij info of whatever kijkt, staat er dat ze wel naar het buitenland verzenden. Dat is met FedEx, en dan kan je het beste ff een meel sturen met je adres, dan kunnen zij een indicatie geven hoeveel de verzendkosten zijn.

Mzls, hATEway

Verwijderd

Als het met FedEx gaat, kun je beter wachten tot ze in Nederland verkrijgbaar zijn. DVD's versturen kost bijvoorbeeld $22 per zending + $3 per DVD via FedEx, terwijl de normale airmail prijs $6 per zending / $2 per DVD is.

• Martijn
Ja, dan zal ik ook maar wachten totdat ze in NL zijn. Als je ze nu besteld in de states dan duurt het min. een week voordat jij ze hebt. Nou, over 1,5 week krijgt Funprice ze binnen, dusss.... Toch maar effe wachten... :)
Ik heb ook www.hard-ware.nl nog gebeld, maar die kon helemaal niks zeggen over leveringen. Kon eind deze maand zijn, maar ook goed eind volgende maand... :( AMD kreeg ie met bakken tegelijk binnen zei ie... ;)

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
www.des.nl

Deze hebben een celeron 566 :)

Was laatst iemand op tweakers die hem ook echt had gekocht... (en OC'd)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Nou, funprice gebeld -> tja, dat zal wel volgende week OFZO worden (weten dus ook nog niets.) Memo.nl ook gebeld, maar die hebben hem ook niet. Ik heb een reply gehad van Azzo.com, de verzendkosten met FedEx zijn 28$ :( Dat is 60 piek extra, dan komt hij op 400 ofzo. Ik zal zometeen even een meeltje naar des.nl gaan sturen.

Mzls, hATEway

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even op des.nl gekeken, maar daar is een 566 399 piek EXCLUSIEF btw, 399 * 1.175 = 486 gulden. Dan bestel ik liever van azzo.com een celeron 2 533 van 135 + 28 = 163$ = 401 piek. Kan je er nog mooi zo'n Golden Orb bijkopen :) Ik wacht eerst nog even af...

Mzls, hATEway.

ps : misschien koop ik eerst wel een celly 400/500 ofsow, en dan aan het eind van het jaar een flinke celly 2 of een coppermine.

• Martijn
DES heb ik ook al gebeld, maar die zouden hem misschien eind deze maand binnenkrijgen, maar daar kon ie niks over zeggen. Kon ook volgende maand zijn... :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende besloten -> ik koop nu een normale celly 1 500, die ik zo ver mogelijk opklok. Tegen Sinterklaas ofsow neem ik dan een celly 2/coppermine.

Mzls, hATEway

ps : ik wacht al vanaf de kerstvakantie op mijn nieuwe spul (ik zou het eerst krijgen als ik overging of whatever) dus ik wil nu dan ook graag beginnen met het in elkaar zetten. En met die celly 2 weet je dus niet hoe lang het nog gaat duren, misschien een week, misschien een maand...

• Martijn
Zou ik niet doen, Hateway. Wacht gewoon 2 weken en koop dan een Celly2. Scheelt je uiteindelijk een hoop geld...
Ik weet dat het voor een tweaker moeilijk is om 2 weken zonder PC te zitten... :)

Verwijderd

Topicstarter
Laatste update : Mijn vader kwam gisteren thuis met een celly 1 533, en die draai ik nu op een MSI-BX Master, met 128 mb pc100, in een bigtower. Verder nog een SB Live! Value, pci NIC, een v3(wordt als het goed is over een paar uur een tnt2 ultra). :P

Mzls, hATEway

• Martijn
Tsja, als je vader lapt gaan we natuurlijk geen nee zeggen... :) Of moet je het zelf betalen.
Pagina: 1