Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:05
Hallo,

Mijn pa's Windows Mobile 'smart'phone heeft een reset gehad maar hij is vergeten zijn app's te backuppen. Nu kan hij daar wel mee leven behalve het feit dat ie zijn NS-reisplanner kwijt is. Nu kun je als je een iPhone of Android toestel hebt makkelijk naar de app/playstore om dit app-je de downloaden. Het probleem met WiMo is echter dat Microsoft het niet nodig vond hun appstore open te houden, waardoor ik die app niet meer kan vinden! :|

Nu zijn er zat websites die .cab bestanden aanbieden (installers voor WiMo software) alleen zijn dat haast alleen maar niet-Nederlandse apps. Ook is de download link niet te vinden op internet, het enige wat ik heb gevonden is een oude torrentlink van 'Pocketwijzer' zonder seeders :'( .

Nu zou je kunnen zeggen, doe niet moeilijk en ga naar de mobiele website maar dat wil mijn pa niet.. Daarom heb ik besloten een topic aan te maken en maar te hopen dat iemand een NSreisplanner.cab bestandje voor mij heeft :) . Zo niet, dan maak ik wel een shortcut naar die mobiele website :P

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Heb je NS al geprobeerd?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:05
@Hierboven: Heb ik al gedaan, krijg geen sms terug dus de dienst zal er wel uitleggen.
@BovenHierboven: Is wel een goeie, ga ik even doen!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort dingen zijn met copyright beschermd en mogen waarschijnlijk dus niet vrijelijk verspreid worden. Omdat dit op GoT een grijs gebied is, gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.