Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

iOS App voor eigen push notifications

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij niet duidelijk of dit topic hier in Programming op de juiste plek staat, of dat deze onder Apple talk thuishoort. Maar ik verwacht eerder een developer die hier antwoord op kan geven, dan een doorsnee Apple gebruiker.

Wat ik zoek is een mogelijkheid om vanuit mijn webapplicatie push notifications te versturen naar mijn iPhone. Bijvoorbeeld een nieuwe gebruiker schrijft zich in op mijn website en deze aanmelding moet goedgekeurd worden. Dan wil ik direct een melding op mijn telefoon krijgen dat er een actie vereist is.

Ik wil hiervoor niet zelf een app ontwikkelen omdat ik me voor kan stellen dat hier al iets voor bestaat. Ik zie iets van een webservice voor me waar ik via een HTTP request mijn melding naartoe kan pushen, die vervolgens door een app op mijn telefoon opgepakt wordt.

Weet iemand van het bestaan van een dergelijke service/app?

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:47
Dit is vrij makkelijk zelf te googlen?

http://www.prowlapp.com/

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Ik gebruik hier zelf Notifo voor; een gratis app en gratis service :) Zelf BoxCar geprobeerd, maar nooit werkend gekregen omdat de app steeds crasht en de site te vaag is.

Notifo werkt super.

NKCSS - Projects - YouTube

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
[google="website push notifications iphone"]

Wat heb je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd en wat werkte er niet (naar wens) of...? Dat staat toch allemaal in onze Quickstart? Verder is dit een Waar vind ik...? topic en zie ik niet wat dit met PRG van doen heeft (Waar hoort mijn topic?), want: geen concrete programmeervraag ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 13-09-2012 17:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.