Universeel docking station met USB 3.0 en DisplayPort

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 20:58
Hey,

Binnenkort heb ik mijn nieuwe laptop, en ik ben nog op zoek naar een geschikt docking station. Het docking station dat bij het toestel hoort voldoet niet aan wat ik nodig heb, dus zoek ik een universeel docking station dat wel voldoet.

Vereisten:
  • USB 3.0
  • DisplayPort
Ik wil namelijk mijn Dell U2711 gebruiken in combinatie met mijn laptop, dat is de voornaamste reden. Aangezien de resolutie vrij hoog is werkt dit niet zomaar met elk universeel docking station, dus zoek ik één met een DisplayPort. Tot nu toe heb ik er al 1 gevonden die lijkt te voldoen, de Fujitsu PR08. Maar voorlopig nergens op voorraad te vinden. Maar misschien zijn er wel andere (betere) docking stations te vinden, dus daarom mijn vraag hier.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het feit dat er een displayport aansluiting op zit, wil nog niet zeggen dat ook automatisch alle hoge resoluities ondersteund worden ;)
Die universele dockingstations werken via USB, en daar moet alles over. Dan moet je wel voldoende bandbreeste hebben om al die data door te kunnen sturen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Ok, correct, maar de Fujitsu kan het :) Dus als iemand alternatieven weet die het ook kunnen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoek je op USB dockingstation of op Port replicator? denk dat je op die laatste wel wat meer hits zult krijgen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XchangeVisions
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-05 17:33

XchangeVisions

The World is "Open Source"

Voor welke laptop zoek je een port replicator?

Throughout the centuries there were men who took first steps, down new roads, armed with nothing but their own vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Sony VAIO Z. Jammer genoeg voldoet het Power Media Dock niet. En zal eens wat rondzoeken op port replicator :)
Pagina: 1