Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies voor een kompleet systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
Heey tweakers,

Voor mijn ouders moet er een nieuwe computer aangeschaft worden.
Nou zou ik erg graag een beetje hulp krijgen bij het zoeken van een perfect systeem!
Behoefte zijn basic maar een snelle betrouwbare computer is wel gewenst!

Hij zal worden gebruikt voor:
Facturen (eigen bedrijf)
Internet, foto's en video's

Verder niet veel anderen dingen. Ik weet het, je kan met een gare computer al een heel eind komen!
Nou is het wel handig dat de computer snel genoeg werkt zodat die niet vast loopt als er 100 schermpjes open staan, zie ik vaak genoeg! Verder moet de computer een goede levensduur hebben en nog wel een jaar of 5 mee kunnen. Mijn ouders zijn 65 jaar, ze hebben een budget van 400-1000 euro. Van dit bedrag moet een alles besteld worden: Beeldscherm (mooi breedbeeld hd) Computer kast met componenten gemonteerd, muis en toetsenbord (hoeft niet draadloos wel comfortabel) en een fatsoenlijke video kaart mag er ook wel inzitten.

Verder moet er geen windows opzitten, die heb ik zelf.
Ik hoop dat iemand mij een linkje kan sturen waar alles in een winkelmandje zit zodat ik dat kan bekijken!!
Heb al jaren geen computer besteld dus kan wel wat hulp gebruiken van de ervaren tweakers!!

Bij voorbaat dank!!
Bram Z

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22

D4NG3R

kiwi

:)

Je had je topic eigenlijk hier neer moeten zetten: Desktop Aankoopadvies

Maaruhm, wat heb je zelf eigenlijk al gevonden? Zie ook: DAA beleid

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Asrock 970 Extreme3€ 67,40€ 67,40
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 71,-€ 71,-
1LG E2242T-BN Zwart€ 102,99€ 102,99
1LG GH24NS90 Zwart€ 14,57€ 14,57
1Antec One Hundred€ 43,49€ 43,49
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 25,95€ 25,95
1Club3D GeForce GT 630 2GB€ 52,50€ 52,50
1Logitech MK520 Wireless Combo€ 35,95€ 35,95
1Corsair Builder CX500 V2€ 50,-€ 50,-
1Corsair CMV8GX3M2A1333C9€ 32,-€ 32,-
1AMD Phenom II X4 965 Black Edition€ 85,20€ 85,20
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 581,05

Zoiets bijvoorbeeld, heb een gamesysteem beetje aangepast met lichtere 3d kaart en beeldscherm en muis en toetsenbord erbij!! zoiets zou denk ik perfect zijn!!
Vind alleen de kast mega groot. en of het een mooie stille computer word!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 18:26
je gaat voor iemand van 65 met basic needs toch niet zelf een pc samenstellen van nauwkeurig uitgezochte componenten? Dan ruk je toch met zo'n budget iets uit het schap bij de mycom of MM.

Dat is zeker veel handiger met garantie. Doet ie het niet? terug naar de shop. Ik neem aan dat jij niet wil gaan lopen troubleshooten elke keer wanneer er iets mis is.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22

D4NG3R

kiwi

:)

Met bovenstaande, al zou ik persoonlijk wel liever naar je locale computerboer gaan om voor 2 tientjes meer een vergelijkbaar systeem te halen. Bij de MM bijv word je niet altijd even vrolijk van de service.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Koop een systeem dat draait op een igp, dat scheeld weer de herrie van een videokaart. En eventueel een 5400 toeren hdd, die zijn ook al iets stiller. En als het kleiner moet kan je ook nog kiezen voor een micro-atx of zelfs mini-itx systeem.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je topic staat niet op de juiste plek en voldoet ook niet aan de eisen die gelden in DAA.

Op slot. Neem de beleidstopics door die staan bij elk subforum. Eventueel contact is ook mogelijk middels DM.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.