20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3
Drivers en/of software installeren indien nodig. 99% kans dat het gewoon functioneert...frisianstar schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:53:
Binnenkort wil ik op mijn pc Windows OEM 7 pro installeren, ik werk nu nog met XP-pro (oem).
Blijven mijn draadloze muis en keyboard werken, of moet ik een klassieke muis en keyboard (met speciale stekker) gebruiken? (die heb ik niet meer...)
Gerrit van der Veen
Even zoeken op type en besturingssysteem had je al uitsluitsel gegeven, maar de meeste toetsenborden en muizen melden zich aan als HID, dat is een standaard protocol voor toetsenborden en muizen.
Bedankt voor de reacties tot dusver, de muis en keyboard zijn van logitech en 4 jaar oud.
Tijdens de bouw van mijn pc -4 jaar geleden- heb ik volgens mij gebruik moeten maken van een oud type muis en keyboard.
Gerrit
Tijdens de bouw van mijn pc -4 jaar geleden- heb ik volgens mij gebruik moeten maken van een oud type muis en keyboard.
Gerrit
20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3
Verwijderd
In de BIOS aanzetten dat usb devices (ook) gebruikt kunnen worden voordat er een OS is geladen.
https://www.google.com/se...0CDoQsAQ&biw=1291&bih=746
https://www.google.com/se...0CDoQsAQ&biw=1291&bih=746
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search, je topicstart voldoet echt niet aan de regeltjes!
Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.