Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Word 2007 crasht bij "opslaan als" na

Pagina: 1
Acties:

• Marcva
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10:44
Na de Patch Tuesday gister zijn mijn Windows 7 en Word 2007 geupdate.
Probleem is alleen dat ik nu niet meer kan "opslaan als". "Opslaan" onder dezelfde bestandsnaam lukt wel, maar versies bijhouden dus niet :(
Bij "opslaan als" krijg ik de mogelijkheid de locatie en bestandsnaam op te geven, maar na bevestigen crasht Word.
Het programma wordt afgesloten, of opnieuw opgestart.
Te vergeefs laatste herstelpunt teruggezet. Office diagnostische gegevens gedraaid, geen fouten ontdekt.

Iemand een idee?

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zo 1-2-3 geen idee, ik herken het niet. Kan je extra info geven, zegt het event log iets? Gaat het in de safe mode ook fout?
edit:
De safe mode van Word, niet direct die van Windows.

Misschien ook goed om als test (!) even alle addins en eventeel ook bijv je virusscanner uit te schakelen.

F_J_K wijzigde deze reactie 13-09-2012 12:05 (11%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Marcva
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10:44
F_J_K dank voor je reactie.

Na een herinstallatie van de updates is het probleem verholpen.

Rare jongens die computers ;)

Ik zeg: slotje erop.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Da's ook een manier ja :P

Topic zakt vanzelf wel weg nu er niet meer wordt gereageerd. Dank voor de update.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True