Heren, volgens mij is er een onjuistheid in deze keurige preview geslopen. Er wordt namelijk geschreven dat de Iphone5 de eerste A15 architectuur CPU bevat. Volgens mij is dit niet waar. De One S heeft ook een dualcore snapdragon krait processor. Wat dus gewoon een A15 architectuur chip is. Jullie noemen hem notabene zelf ook de next gen dualcore:
reviews: Preview: Apple iPhone 5
In mijn ogen en denk ook objectief gezien is deze innovatie dus voor HTC. Het heet bij hun geen A15 maar in principe gewoon gelijk.
reviews: Preview: Apple iPhone 5
reviews: HTC One S: als de gesmeerde bliksemDaarbij zijn een aantal mogelijkheden, maar volgens het doorgaans goed ingevoerde Anandtech gebruikt de Apple A6 Cortex A15-cores. Daarmee zou de iPhone 5 de eerste aangekondigde telefoon zijn die over een soc met deze nieuwe micro-architectuur beschikt. Cortex A15 volgt Cortex A9 op en moet onder meer zuinigere processors en betere prestaties opleveren.
In mijn ogen en denk ook objectief gezien is deze innovatie dus voor HTC. Het heet bij hun geen A15 maar in principe gewoon gelijk.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30