Packard bell Easynote mx37 drivers

Pagina: 1
Acties:

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 12:53
Ik heb deze laptop opnieuw geïnstalleerd, ditmaal met windows 7, volgens de windows tool was deze laptop ervoor geschikt (was vooraf geïnstalleerd met windows vista).

Nu kan ik op de site van packard bell dit hele model niet meer terugvinden en ben opzoek naar de juiste audio drivers, ik heb hiervoor al everest geprobeerd en de drivers geupdate met driver geniues, deze laatste download de drivers van realtek. Er is met deze en de standaard windows 7 drivers wel geluid, maar het geluid stort erg alsof je de speakers te hard hebt staan.

Nu dacht ik dat misschien de speakers stuk waren, maar ook met een headset krijg je dit knarsende en storende geluid. Iemand nog tips en weet deze toevallig een wel goed werkende driver (mits dit het probleem is?) op windows Vista werkte dit wel gewoon. Nu kan ik daar naar terug gaan en hopen dat het dan direct werkt, maar ook dan moet ik de juiste driver nog zien te vinden :(

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:18
Voila: ftp://ftp.download.packar...EasyNote%20MX37%20series/

Ik zou eerst gewoon is de vista driver van de packard bell site proberen.

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 12:53
Raar, ik heb die hele site afgezocht en op het internet kwam ik ook andere mensen tegen die deze drivers niet konden vinden. Uiteindelijk was de fts zo traag, maar had nu in ieder geval de naam van de juiste drivers.

Maar echt hartstikke bedankt, de vista drivers werken perfect!