Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Notebook opleiding Applicatie ontwikkelaar

Pagina: 1
Acties:

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Beste tweakers,

Ik moet een notebook kopen voor mijn nieuwe opleiding Applicatie ontwikkelaar MBO 4.

Hij moet aan de volgende eisen voldoen:

CPU Soort: 64 bit I3 2,2 GHz (of gelijkwaardig)
Virtualisatie: VT-Chip enabled (let op niet bij elke notebook valt dit aan te zetten!)
Geheugen: 4 GB liefst 6/8 GB
Richtprijs: 400 - 600 euro

Het liefst koop ik hem natuurlijk zo goedkoop mogelijk.

Ik twijfel of ik een 14 inch zal nemen of een grotere, ik denk dat om mee te nemen naar school elke dag 14 inch wel beter zal zijn maar een 17 inch geeft wel meer waar voor hetzelfde bedrag in euros.

Ik heb de volgende op het oog, deze is wel alleen met een on board videokaart dus ik weet eigenlijk niet of dat voldoende is.

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire 4752G-2458G75MN€ 599,-€ 599,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 599,-

Ik zal programmas draaien zoals; windows server 2008 + 2012, linux suse, packet trace en waarschijnlijk nog wat andere.

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Inderdaad wel een leuk dingetje, alleen bij die acer aspire van 600 zit 8 GB in voor dezelfde prijs.

Verwijderd

Voor de €40 prijsverschil haal je al 8GB RAM in de winkel. De hoeveelheid RAM is een van de slechtste argumenten waarop je tegenwoordig je keuze wilt baseren. Het kost niets, en is makkelijk te vervangen.