Hallo allemaal,
Na vele jaren(5 jaar) veel plezier te hebben gehad van mijn huidige pc ben ik toe aan een nieuwe.
Mijn huidige pc is namelijk naar mijn mening niet 'snel' genoeg meer.
Ik gebruik redelijk veel photoshop en illustrator voor mijn studie, maar het openen van (vooral grote) bestanden duurt soms echt een eeuwigheid.
Ook game ik redelijk veel, en momenteel trek ik Skyrim nog maar net op medium(1920x1080).
Ik heb een budget van +-1000 euro, en na een beetje zoeken op het internet vond ik het volgende systeem op http://www.intelligentpc.nl/index/computers voor 999 euro;
6-Core SLI Game PC
Processor: AMD FX-6100: 6x 3.3Ghz
Geheugen: 16GB DDR3-1333 (4x4GB)
Harde schijf: 1500GB
Videokaart: 2x nVidia GTX560 1GB GDDR5 SLI
Voeding: OCZ StealthXStream II 600Watt
Behuizing: NZXT Lexa S Crafted Series
Overig: 24x DVD+/-RW Brander, Waterkoeling
Ik weet zelf niet heel veel van wat nou goed is en wat slecht(ik heb een beetje rond gesurft maar daar werd ik ook niet veel wijzer van), en wil daarom graag vragen wat jullie van dit systeem vinden.
Bedankt
Na vele jaren(5 jaar) veel plezier te hebben gehad van mijn huidige pc ben ik toe aan een nieuwe.
Mijn huidige pc is namelijk naar mijn mening niet 'snel' genoeg meer.
Ik gebruik redelijk veel photoshop en illustrator voor mijn studie, maar het openen van (vooral grote) bestanden duurt soms echt een eeuwigheid.
Ook game ik redelijk veel, en momenteel trek ik Skyrim nog maar net op medium(1920x1080).
Ik heb een budget van +-1000 euro, en na een beetje zoeken op het internet vond ik het volgende systeem op http://www.intelligentpc.nl/index/computers voor 999 euro;
6-Core SLI Game PC
Processor: AMD FX-6100: 6x 3.3Ghz
Geheugen: 16GB DDR3-1333 (4x4GB)
Harde schijf: 1500GB
Videokaart: 2x nVidia GTX560 1GB GDDR5 SLI
Voeding: OCZ StealthXStream II 600Watt
Behuizing: NZXT Lexa S Crafted Series
Overig: 24x DVD+/-RW Brander, Waterkoeling
Ik weet zelf niet heel veel van wat nou goed is en wat slecht(ik heb een beetje rond gesurft maar daar werd ik ook niet veel wijzer van), en wil daarom graag vragen wat jullie van dit systeem vinden.
Bedankt