Ik heb hier een iPod Touch 3G die op iOS 5.1.1 draait. Dus bovenstaande klopt niet.De ondersteude toestellen zijn de iPhone 4S, 4 en 3GS, iPad 2 en nieuwe iPad en de iPod touch v4 uit 2010. Dat was dezelfde lijst van toestellen die iOS 5 konden draaien.
Bericht is aangepast, thanx voor de melding
iPad 1 draait ook iOS 5.1.1 , en geen iOS 6, nog ff aanpassen Daniel
[ Voor 40% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-09-2012 21:04 ]
www.google.nl
iOS 6 heeft zover bekend juist nog steeds een aparte zoek- en adresbalk. De melding in het bericht over een omnibalk is dus fout.
[ Voor 29% gewijzigd door Pyrone89 op 12-09-2012 23:38 ]
Zouden jullie aub de fouten in het artikel nog kunnen aanpassen?
Uhm, Safari beschikt in iOS 6 wel degelijk over een omnibar.Pyrone89 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:19:
iOS 6 heeft zover bekend juist nog steeds een aparte zoek- en adresbalk. De melding in het bericht over een omnibalk is dus fout.
Ik ben helemaal geen stagiair
Bron? Alle screenshots en alle ervaringen zeggen toch echt anders.
heb het notabene nog voor de zekerheid gevraagd aan de mensen die iOS 6 GM draaien.
Ik zou willen dat er een omnibar in zat, helaas hebben ze dat nagelaten, terwijl Chrome for iOS prima laat zien dat het kan.
heb het notabene nog voor de zekerheid gevraagd aan de mensen die iOS 6 GM draaien.
Ik zou willen dat er een omnibar in zat, helaas hebben ze dat nagelaten, terwijl Chrome for iOS prima laat zien dat het kan.
[ Voor 68% gewijzigd door Pyrone89 op 13-09-2012 16:55 ]
Waar zit die? ik zie die niet zitten in iOS6 GM:Joost schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:45:
[...]
Uhm, Safari beschikt in iOS 6 wel degelijk over een omnibar.

Inderdaad, in de desktop versie van Safari is het ook maar 1 balk. Jammer genoeg niet op iOS.Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:50:
Bron? Alle screenshots en alle ervaringen zeggen toch echt anders.
[ Voor 39% gewijzigd door Fietsbel op 13-09-2012 17:12 ]
39
Terwijl notabene in iOS de schermruimte zo beperkt is dat je het meeste zou profiteren van het samenvoegen van beide balken.Fietsbel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:11:
[...]
Waar zit die? ik zie die niet zitten in iOS6 GM:
[afbeelding]
[...]
Inderdaad, in de desktop versie van Safari is het ook maar 1 balk. Jammer genoeg niet op iOS.
Ik voorspel dat heel veel mensen telkens in de url balk gaan lopen tikken om er vervolgens achter te komen dat ze een foutmelding krijgen.
Klopt helemaal , na een dag op de laptop te hebben gewerkt doe ik het meestal foutPyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:20:
[...]
Terwijl notabene in iOS de schermruimte zo beperkt is dat je het meeste zou profiteren van het samenvoegen van beide balken.
Ik voorspel dat heel veel mensen telkens in de url balk gaan lopen tikken om er vervolgens achter te komen dat ze een foutmelding krijgen.
39
Oeps, jullie hebben gelijk. Ik was in de war met de nieuwe Safari op desktop.
Ik ben helemaal geen stagiair
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()