Ik zoek info over DVD

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik moest voor school een onderwerp zoeken waar ik een onderzoek voor moest plegen.

nu is mijn vraag hebben jullie links van site, waar staat hoe psies DVD werkt en wat dvd ons gaat bieden en nog veel meer dingen over de dvd.

ik hoef geen links te hebben die naar site gaan waar je een dvd speler kan kopen of reviews over nieuwe films.

btw als de stuffis generalis weer werkt mogen jullie het wel daar naar toe verhuizen. maar dit heeft toch ook wel degelijk te maken met harware d8 ik zo dus dan maar hiero.

hlp me plz.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:22

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Als je wat site afloopt die DIVX behandelen, zal daar vaak ook besproken worden hoe de DVD werkt.
Verder staat er op dvdzone.nl een hoop extra info en links, dus dat lijkt me ook een goed aanknopingspunt.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Je zou ook een search-engine als Google, Mamma en altavista kunnen gebruiken. Op die manier kom je gemakkelijk aan honderden links. 8-)

Good goan

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33

Arjan A

Cenosillicafoob

www.dvdinfopage.com
www.dvdinfopoint.nl
www.ddigest.com

of kijk eens bij whois en query op dvd

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog ยท Mijn werk aan jouw muur

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:12

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Een DVD werkt hetzelfde als een CD-speler dus als je daar qua techniek wat over weet te vinden ben je al aardig op eind....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Probeer wat te vertellen over 5.1 kanaals geluid. (Dolby Digital en DTS)

Over de betere kwaliteit van het beeld vergeleken met een videorecorder.

Over de Betere kwaliteit van audio vergeleken met een cd-speler.

Over de opslagcapaciteit van een dvdschijfje.

Wat je met de computer met DVD kan. (bijv de DVD branders die op de markt gebracht worden en DVD-RW)

Ik weet niet of je nog lang de tijd heb maar je kan ook gewoon naar Audio zaken gaan en vragen om informatie en formulieren van audio merken die dvd-spelers en dvd-rom hebben.

SUCCES :9

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Leg ze dan meteen uit dat de in de volksmond genoemde 'DVD' 2 uitviondingen in 1 zijn.
Namelijk;

- Een methode om vanaf 4Gb op 1 schijfje op te slaan (leuk detail om te noemen, schijfjes zijn ietsjes dikker als een CD)

- Een methode om video op een hoge kwaliteit , maar wel gecomprimeerd en met extra feautrures op bovengenoemde uitvinding op te slaan.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 04:45

Stefano

Ondertitel Not Found

Pagina: 1