Sinds kort doet lijkt er wat te mankeren aan mijn logitech z-5500 set. Op het moment dat er, van mn pc dan wel ps3, digitaal geluid wordt doorgestuurd, is niet alles even accuraat. Zo vallen stemmen bijna volledig weg. Indien een analoog geluidssignaal, zowel vanaf de pc als de tv, wordt doorgezonden, dan hangt het van de instelllingen af in hoeverre het geluid juist doorkomt. Onder de instelling Dolby PLII Movie, ontstaan er weer problemen met de stemmen. Ik ben geen expert, maar in mijn optiek lijkt het er sterk op dat de interne geluidskaart niet volledig meer naar behoren functioneert. Wat jullie?
Helaas heb ik geen garantie meer; toch biedt logitech mij de mogelijkheid om tegen 50% reductie een nieuwe set aan te schaffen. Aangezien de z-5500 uit de roulatie is zou dit dan de ''opvolger'' Z906 moeten worden. Maar om na 3 jaar tegen 175 euro een nieuwe set te moeten aanschaffen die ook nog eens inferieur is aan je huidige set doet toch pijn. Vandaar dat ik me afvroeg of jullie wellicht nog andere suggesties hebben om de z-5500 weer volledig naar behoren laten functioneren. is het bijvoorbeeld mogelijk om de satellieten+sub aan te sluiten op een externe versterker?
Alvast bedankt!
Helaas heb ik geen garantie meer; toch biedt logitech mij de mogelijkheid om tegen 50% reductie een nieuwe set aan te schaffen. Aangezien de z-5500 uit de roulatie is zou dit dan de ''opvolger'' Z906 moeten worden. Maar om na 3 jaar tegen 175 euro een nieuwe set te moeten aanschaffen die ook nog eens inferieur is aan je huidige set doet toch pijn. Vandaar dat ik me afvroeg of jullie wellicht nog andere suggesties hebben om de z-5500 weer volledig naar behoren laten functioneren. is het bijvoorbeeld mogelijk om de satellieten+sub aan te sluiten op een externe versterker?
Alvast bedankt!