Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Snelle laptop met goede mobiliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 11:36
Beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een lichte en dunne laptop voor dagelijks mee naar school te sleuren. Ook zou deze laptop moeten beschikken over de nodige spierballen aangezien ik graag wel eens een spelletje speel. Ook het scherm zelf moet van goede kwaliteit zijn en dit alles voor een prijs van rond de 1000-1200 euro. (minder mag altijd)

De specs die ik graag zou hebben:
  • Full HD 1080P scherm (ips als het kan). 13 of 15 inch maakt weinig uit.
  • nvidea gtx 650M
  • quadcore processor
  • Een "normaal" design. (Geen alienware met zijn buitenaardse disco)
  • Lichtgevend toetsenbord is een pluspunt.
  • Een goede batterij duur.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Je omschrijft perfect de mijne.

/edit
Overigens is dit niet per sé een dunne en lichte laptop, maar die zijn er gewoonweg niet met de specs die jij wil en het budget dat je hebt aangegeven. Hoogstens de 15" Asus Zenbook (die nog officieel op de markt komen moet), maar dan moet je denken aan 1600-1800 EUR. Lekker 500 tot 700 EUR extra betalen voor 6 ons minder 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door Omni op 12-09-2012 17:34 ]

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 11:36
Omni schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:30:
Je omschrijft perfect de mijne.

/edit
Overigens is dit niet per sé een dunne en lichte laptop, maar die zijn er gewoonweg niet met de specs die jij wil en het budget dat je hebt aangegeven. Hoogstens de 15" Asus Zenbook (die nog officieel op de markt komen moet), maar dan moet je denken aan 1600-1800 EUR. Lekker 500 tot 700 EUR extra betalen voor 6 ons minder 8)7
Grappig dat ik die review van je een half uurtje geleden gelezen had :+ . En ja die zenbook had ik ook gezien. Maar hij is wat te duur. Maar dun was ook relatief. Is inderdaad wel een lekkere laptop. En naar jouw batterijprestaties kijkende zal deze het ook wel uithouden tot het einde van de dag. Het merk lenovo zelf lijkt me ook wel degelijk overkomen. Is ook eentje waar je mee kan op de werkvloer stappen zonder raar bekeken te worden. Die 660M is ook wel lekker voor een spelletje. Wel is het touchpad een beetje een domper. Ik ben niet van plan een muis mee te sleuren in men rugzak. En ik gebruik ook gewoon graag multitouch trackpads (gamen daar gelaten). Op dat puntje na wel een ideale laptop voor me. Maar mischien best nog eventjes wachten op de prijs van die asus en stilletjes hopen dat hij binnen het budget valt.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Vind het allebei behoorlijk matige keuzes... Asus zenbook 13" heeft brakke koeling en de gpu is totaal in staat om mee te gamen vanwege de slechte performance ervan (Tevens raakt de UX32VD behoorlijk snel overhit en is gamen uit de boze). (Edit: Je hebt het over de versie die nog moet uitkomen :9 ). De lenovo is behoorlijk zwaar en dik zeker als je hem dagelijks wilt meenemen, en heeft ook nog eens een glossy scherm wat niet bepaald handig is als je onderweg wilt werken of in een school lokaal met de zovelen ramen...

Wil je een relatief portable laptopje, waarmee je toch de prestaties kan hebben van een zeer redelijke game laptop, then the Vaio S15 is for you!

Deze heeft ook een matte IPS full HD scherm, accuduur van ruim 4 uren en een gewicht onder de 2kg. Ook heeft deze de gt640M gpu met een zeer goede koeling waarmee je deze zelf zonder problemen kunt oc'en naar de performance van een gtx660m. Ook word deze aangeprezen om zijn fijne toetsenbord en touchpad.

Review:
productreview: Sony SVS1511L3E review door dreamtheater42

Tevens ben je scholier en kun je daarom ook nog eens dikke studentenkorting krijgen bij Sony. Wel zou ik zelf de Sony S15 met de goedkoopst hdd en ram configureren, want zelf upgraden is veel goedkoper en vooral bij deze Sony heel erg makkelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 12-09-2012 18:57 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:43

Bolletje

Moderator Harde Waren
Zie punt 3 van het beleid.
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

[ Voor 88% gewijzigd door Bolletje op 12-09-2012 19:23 ]

Dit topic is gesloten.