KPN gooit de Business Select abo's er uit, is dit waar?

Pagina: 1
Acties:

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:48

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Nou ja zoals de kop al vraagt, is dit waar. Onze reseler belde net dat als we voor vrijdag aangeven dat we niet meegaan met het overzetten van onze huidige Business Select abonnemnten we gratis alle abonnementen kunnen stopzetten en kunnen overstappen naar een andere provider.

Alle abonnementen zouden automatisch overgezet gaan worden naar BedrijfsFlexibel 2012 abonnementen waardoor we een hoop meer gaan betalen.

Heeft iemand zo een brief ontvangen of is bovenstaande info gewoon een verkooptruuk? Is het verder eigenlijk niet onverstandig om over te gaan naar de nieuwe abonnementen?

Leuk man gatheren

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bel/mail/tweet anders eerst eens naar KPN, die kunnen je zeker hierover informeren. Valt onder een stukje eigen inzet wat noodzakelijk is vóór het openen van een topic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:25
Lijkt me een vreemde gang van zaken ... Je hebt, ook als bedrijf, bepaalde rechten die je kunt ontlenen aan je overeenkomst.

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:48

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Ben er inmiddels achter. Het Business Select wordt niet meer aangeboden en kan ook niet meer worden verlengd. Abonnementsvorm stamt uit 2004 en na 8 jaar willen ze nu iedereen over laten gaan naar een nieuwe vorm.

let wel: mensen die dus dit abonnementsvorm hebben kunnen nu kosteloos . Als het goed is gaat er volgende week een brief naar de klanten toe. IK heb wat meer ingangen bij KPN door de volume aan abo's wat ik afneem van KPN :)

Leuk man gatheren

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:16

Snuffel

Vroem!

Of je hebt gewoon een slecht contract afgesloten met KPN. Dit soort grappen hebben wij expliciet in het contract benoemd. Gedurende de looptijd dienen alle volgens contract afgesproken abonnementen te worden afgesloten.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...