Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Medion Akoya X7811

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik had een vrij simpele vraag.
Ik ben een leek en zou graag willen weten of de Medion AkoyaX7811 vrij soepel Guild Wars 2 kan draaien?
Hoeft niet met maxed out graphics..

Heb de review van de laptop ook op tweakers gelezen maar die is natuurlijk als wat ouder.
productreview: Medion Akoya X7811 review door AlexV

Guild Wars 2 recommended specs:
Core 2 Quad Q6400 2.13GHz
Phenom 9650 Quad-Core
GeForce GTS 450 2GB DDR3
Radeon HD 5670  1024MB

De specs van de Akoya:
Intel® Core™ i7-740QM processor, Authentieke Windows® 7 Home Premium, 43,2 cm. (17") breedbeeld TFT, 4 GB intern geheugen, 640 GB harde schijf, ATI Radeon™ HD 5870

Bij voorbaat dank aan ieder die hier antwoord op kan geven.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Dit had je makkelijk op google kunnen vinden (Ja een Mobile HD5870 is RUIM voldoende). Maaruhm: Ga je deze laptop nieuw of 2e-hands kopen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik geprobeerd. Sorry als ik het systeem vervuild hebt. Soms zie ik door het bomen t bos niet meer.
Ik had de kaart bechmarks wel gevonden maar ik had wisselende reviews van de laptop gelezen.
Euhm maar eigenlijk nieuw bij Medion is nu 699.-

Verwijderd

Ik weet het niet hoor. Je krijgt een heel oude CPU, een bagger resolutie, en een oude (maar nog steeds snelle) grafische kaart.. Ik heb een jaar geleden een praktisch identieke (met 1080p) laptop verkocht voor €400. Maar daar waren wel wat dingen op aan te merken..

Ik denk dat als je perse iets snellers wilt dan wat je nu krijgt in jouw segment (de inspiron 17R SE met i5, 1080p scherm en GT 650m is €800). Je beter kan uitwijken naar 2e hands. Een resolutie van 1440*900 kan echt niet meer, en de i7-740m is een van de meest energiehongerige processoren van de afgelopen 5 jaar.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel.
2ehands ben ik een beetje huiverig voor. Wat nare ervaringen mee gehad.
En zoals waarschijnlijk al opgemerkt , ben ik een echte leek.
Ik keek in dit geval alleen naar de videokaart. Dank je dat je me hierop wijst.
Even verder zoeken dan maar :)

Aanvulling:
De Dell wordt het waarschijnlijk. Thanks!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 22:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Darkstone ( en anderen natuurlijk )
Ik had nog 1 vraag m.b.t de inspiron 17R SE.
de goedkoopste van 899 ,- met de i5 en de 6 GB RAM is natuurlijk een mooie koop. Maar is het het waard om voor het relatieve kleine prijsverschil voor de andere versies te gaan? Bv de i5 met de 8 GB RAM of de i7 met 6 GB RAM. ( het gaat nog steeds voornamelijk om gamen )

Verwijderd

Je krijgt hem voor minder met wat kortingsbonnen:
Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

En onthou dat je je geld beter kunt steken in snellere opslag dan in een snellere processor. Een i7 kopen maar dan geen SSD (pricewatch: Samsung 830 series 128GB bv) is niet erg slim.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel Darkstone.
Ik ga voor de versie met de 8gbRAM, 1 Terabyte hdd en de i5.
Ik heb nog wel wat vragen over de Epp kortingen, maar die stel ik daar wel OT.
Pagina: 1