Ik heb altijd veelvuldig gebruik gemaakt van de "I'm feeling lucky" functionaliteit van Google door bijvoorbeeld "wiki <onderwerp>" of "imdb <film titel>" in te typen in mijn adresbalk van Firefox. Ik krijg dit nu echter niet meer voor elkaar. Ik weet dat de standaard zoek string in about:config moet aanpassen:
I'm feeling lucky werkt nog wel vanuit de google site zelf als instant search uit staat. Als instant search aanstaat, komen er tijdens het typen in de zoekbalk op de google search pagina "I'm feeling lucky" links als je over de automatische zoek aanvullingen gaat met je muiscursor.
Weet iemand of dit überhaupt nog mogelijk is vanuit de adresbalk, zo ja, welke URL ik dan moet gebruiken?
code:
Dit heeft helaas niet het gewenste resultaat. Na verder zoeken lees ik dat dit mogelijk te maken heeft met of instant search aan of uit staat, beide opties maken geen verschil voor mij.(bron).1
| browser.search.searchEnginesURL;http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q= |
I'm feeling lucky werkt nog wel vanuit de google site zelf als instant search uit staat. Als instant search aanstaat, komen er tijdens het typen in de zoekbalk op de google search pagina "I'm feeling lucky" links als je over de automatische zoek aanvullingen gaat met je muiscursor.
Weet iemand of dit überhaupt nog mogelijk is vanuit de adresbalk, zo ja, welke URL ik dan moet gebruiken?