Trust Imagery 1200, hoe krijg ik hem aan de praat?

Pagina: 1
Acties:

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Hallo,

ik heb een trust imagery 1200 scanner gekregen onlangs, zonder ook maar een kabel of snoer oid.

Op internet (bijv bij trust, maar ook op GoT) is niks over deze scanner te vinden. )jaja, IUTFS :)

Op de achterkant zitten drie poorten:
-een waarvan ik vermoed dat het voor een SCSI aansluiting is
-een van het zelfde formaat als je LPT poort
-een soortgelijke stekker, maar dan boven 8 en onder 7 pinnetjes.

Mijn vragen:
-heeft iemand software voor deze scanner? Is dus echt nergens te vinden :( (W98, W2k)
-Is het inderdaad noodzakelijk om een SCSI kaart te kopen? Dat lijkt me namelijk niet echt de moeite waard...
-Wat zijn jullie ervaringen met deze scanner?

Groeten en bij voorbaat dank
RutgerJan

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

koop noooooooooit trust dingen. dat is mijn mening. ze zijn bijna altijd van die gammele plastice dingen die niet werken of niet goed.

waar je drivers kan halen voor je scanner, tsja.

www.windrivers.com maybe....

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 15:48

BIM

Nothing interesting

Een kennis van me heeft zo'n imagery.
Volgens mij heb je idd een scanner/scsi kaartje nodig.
(dus is het niet interessant meer voor je)

Aan de drivers kan ik evt nog wel komen.
mail maar wanneer het nodig mocht zijn.
'T is toch maar 1 diskette.

Voor de rest is ie uiteraard twain compatible.
Dus andere programma's heb je niet nodig.

Verwijderd

Ik heb zelf een 2400 en ben er eigenlijk best tevreden mee ondanks dat het een Trust is. Beetje lomp en veel herrie. Ik heb 2 scsi aansluitingen waarvan 1 zo'n printerpoort stekker ( waarschijnlijk kun je hem dus inderdaad niet op lpt poort zetten )
Trust heeft een driver cdrom waar vrijwel alle drivers van hun apparaten op staan

• RutgerJan
  • Laatst online: 03-03-2022
Bedankt voor jullie reacties.

Wat ik me afvraag; is het de moeite waard om tweedehands een of ander SCSI kaartje op de kop te tikken? Of heb je dan uiteindelijk een vrij brakke, ouderwetse scanner (waar ik dus niet echt op zit te wachten...)

Of kun je beter een nieuwe scanner kopen dan?

edit:

BIM en ROP2000: ik wil jullie mailen, maar vind geen emailadressen in jullie profiles...

[2edit]

Ik zie dat mijn emailadres ook niet te zien is in mijn profile, dus hier is-ie: rutgerjan@bigfoot.com. Zouden jullie willen replyen?

[/2edit]

[3edit]

Waar moet ik op letten als ik een SCSI kaartje koop? Ik zie dat er vrij veel verschillende zijn, en het zegt mij eerlijk gezegd allemaal erg weinig :(. Met SCSI heb ik 0 ervaring...

[/3edit]

Groeten
RJ

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Ik heb zo'n kaartje hier nog wel liggen. Zat bij een scanner die aan een Mac ging. Dus..SCSI kaartje over (Mac had vroeger standaard SCSI on-board).

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1