Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FLASH1977
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de default website niet gestart wordt als de IIS Services worden gestart.
Op dit moment wordt de default website namelijk gestart waardoor een andere website niet meer te benaderen is. Als ik de default website stop dan werkt de SBS Applications wel weer. Wellicht zijn er ook andere maniere om dit probleem op te lossen. Het betreft hier een SBS2008 Server met IIS 7.0. Graag jullie reacties.

PS: ik ben niet heel erg bekend met IIS.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:56
Ik zou mijzelf eens gaan inlezen op ISS. Er is namelijk veel over te vinden. Als wij nu een hapklaar antwoord geven, schiet jij er uiteindelijk niks mee op. Je kunt het oplossen door middel van powershell, echter kan ik uit jou Topic start niet je kennis niveau bepalen. Wat heb jij zelf al geprobeerd?

http://technet.microsoft....ry/cc754807(v=ws.10).aspx Daar zou ik beginnen.

Gooi alleen niet de default pagina weg, maar disable hem. Scheelt je een hoop ellende in de toekomst.

[ Voor 11% gewijzigd door muppet99 op 12-09-2012 11:08 ]

Carpe Diem

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

Cyphax

Moderator LNX
Gewoon de website weggooien uit IIS-admin moet genoeg zijn toch? Zal wel een probleem met de bindings zijn gok ik.

Saved by the buoyancy of citrus

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:59
Cyphax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:06:
Gewoon de website weggooien uit IIS-admin moet genoeg zijn toch? Zal wel een probleem met de bindings zijn gok ik.
Je kan ook gewoon je bindings goed inregelen op de site die hij wel live wil hebben en eventueel alle bindings op de default site weghalen.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

Cyphax

Moderator LNX
chaoscontrol schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:05:
[...]

Je kan ook gewoon je bindings goed inregelen op de site die hij wel live wil hebben en eventueel alle bindings op de default site weghalen.
Kan inderdaad ook. Ik gooi die default site altijd weg, voor het opruimen. ;)
Dan hoef ik 'm niet elke keer te zien staan tussen de andere sites die er wel toe doen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:59
Cyphax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:15:
[...]

Kan inderdaad ook. Ik gooi die default site altijd weg, voor het opruimen. ;)
Dan hoef ik 'm niet elke keer te zien staan tussen de andere sites die er wel toe doen. :)
Bij mijn server thuis is mijn homepage altijd de default site :P Kan hem wel wegflikkeren en een nieuwe maken maar ach, dat is werkverschaffing :Y)

De rest krijgt wel fatsoenlijke namen :P

Inventaris - Koop mijn meuk!

Pagina: 1