Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 08:55
Mijn oude iPhone i150 abonnement bij t-mobile is net afgelopen. Ik betaalde 30 EURO/mnd voor onbeperkt internet en 150 belminuten/SMS.

Het nieuwe voorstel van t-mobile is niet zo aanlokkend, meer dan 20 EURO en dan heb je nog een internetbeperking ook. En dat terwijl in mijn vorige abo mijn iPhone nog werd afbetaald.

Ik wil graag overstappen naar een goedkopere provider zoals tele2, die 500MB + 100 belminuten biedt voor een bedrag onder de 15 EURO.

Het enige wat ik wel fijn vond van t-mobile (en vodafone heeft volgens mij een vergelijkbare service), is dat je in het buitenland voor zo'n 10-15 EURO een internet-bundel kan kopen voor een weekje internetten.

Volgens mij biedt tele2 of andere budget-providers dit niet, of vergis ik mij hierin? De tarieven van ca. 80ct/MB vind ik nog wel vrij pittig voor buiten nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-06 21:24
Ja, dat is ook het enige dat ik mis van T-Mobile. Ze hadden dit ook mooi geregeld vond ik.
Ik zit nu naar volle tevredenheid bij Simyo maar helaas, internetten in het buitenland is er helemaal niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 19:27

DefLite

Why so serious?

Is dit niet iets? Alles-in-1 op Reis

[ Voor 13% gewijzigd door DefLite op 11-09-2012 23:17 ]

• roalt
Ja, vodafone heeft iets vergelijkbaars. Helaas zijn er ook weinig goede SimOnly abonnementen bij vodafone beschikbaar voor een voordelige prijs.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je kan je abo toch gewoon door laten lopen?

Rail Away!

• roalt
Mad Marty schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:32:
Je kan je abo toch gewoon door laten lopen?
Klopt, maar voor 30 euro/mnd vind ik dat wel erg veel.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:21
Dankzij jou heb ik de goedkoopste sim only kunnen vinden!
Hoe zit dit met abonnement aanvragen?

Mijn telfort abbo verloopt per 04-11-2012, kan ik nu al zo een sim only aanvragen? Of kan ik dit pas done NA 4 Oktober?

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-06 11:16
Toch even een schopje, omdat dit eigenlijk een zeer interessant thema is.

Ik loop ook op einde contract bij Vodafone. Voor 43,50 per maand heb ik 350min/700sms en 1GB internet, die ik in heel europa mag gebruiken. 1GB internet in het buitenland heb ik als buitengewoon prettig ervaren. Je kan in principe in het buitenland doen wat je wilt met internet zonder aan de kosten te denken.

Ik bel/SMS echter amper en gebruik bijna alleen mijn internetverbinding. Dan is 43,50 een behoorlijke bult geld. Ik heb het er niet meer voor over om elke maand zoveel geld naar Vodafone te tillen.

Zijn er Sim-Only Abo's met serieuze opties voor internetgebruik in het buitenland? Een Simyo of Telfort is erg goedkoop, maar zodra je over de grens komt is het uit met de pret. Een KPN of Vodafone SIM Only is per maand relatief duur, maar er zijn wel bundels te krijgen voor internet in het buitenland.

Kent iemand een SIM Only die ook in het buitenland voor weinig internet biedt?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 20:57
Mijn advies: in het buitenland gewoon een lokaal simmetje kopen, in ieder geval voor internetten.
(Als je vaak in veel verschillende buitenlanden bent is dat misschien niet zo praktisch...)
Enne... helemaal handig is het dan om een dual-sim toestel te hebben...

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 11:22
Ik zit zelf op doordeweekse dagen voor mijn werk in duitsland.
Helaas geen internet.

T-mobile vond ik te duur, dus ik lokaal een internetstick gekocht van contstar.
Aanschaf was 30 euro met 10 euro tegoed.
Per dag 2,75
Per maand 20 euro met 3 gig datalimiet
Gaat over telekom.de netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
geerten schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:56:
Mijn advies: in het buitenland gewoon een lokaal simmetje kopen, in ieder geval voor internetten.
(Als je vaak in veel verschillende buitenlanden bent is dat misschien niet zo praktisch...)
Enne... helemaal handig is het dan om een dual-sim toestel te hebben...
Volgens mij zijn er niet zo veel moderne smartphones (apple, samsung) met dual sim, maar je zou wel een mifi apparaatje kunnen meenemen waar je dan de buitenlandse sim in doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
Ik heb voorlopig maar een simstart abo van t-mobile genomen. Die heeft maar 330 MB/belminuten, maar kost slechts 11 eur/mnd. Dan heb ik wel de voordelen van het kunnen internetten in het buitenland. Nadelen:
- snelheid 1Mb/s. Volgens t-mobile echter gelijk aan oude i-150 abo
- kleine internetbundel, daarom maar voor 1jr afgesloten

Ik hou me aanbevolen voor alternatieven, ik kan het nog opzeggen in 30 dagen!
Pagina: 1