Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben over het algemeen geen forum typ maar zit nu echt met een vraag.. ik luister veel muziek met goeie bas erin. ik heb nu de oordoppen van mijn iPhone 4s, maar daar zit dus echt 0 bas in haha. ik zou graag willen weten wat jullie mij zouden aanraden? ik heb een budget tot 110,- ervoor over.

ik hoop reactie's te krijgen!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50
Wil je in-ears? Wat heb je zelf al gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
Ja in-ears! naja heb de Beats By Dre tour getest, maar die vind ik wel echt prijzig voor een paar oordoppen..

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 13:10
http://tweakers.net/price...BEl2wLG7Eq8B_5tKtVCn1L6Ag ? Anders in de winkel testen indien mogelijk? Het is altijd een mening uiteraard..

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Oordoppen voor onderweg mogen Mobile, en aangezien het hier om een aankoopadvies gaat in Mobile Aankoopadviesforum om exact te zijn. Ik verhuis het topic even die kant op.

Met betrekking tot je vraag: ik hoop morgen een setje Velodyne VPulse in huis te hebben. Die zouden een behoorlijke bas moeten hebben. Ook niet gek als je nagaat waar Velodyne zich normaal op richt. Dingen hebben nog een extra knop voor extra functionaliteit op iPhones ook. Kan je wellicht ook naar kijken. Zijn in Europa nog niet leverbaar, de importeur had een setje zwarte en blauwe waarvan ik er één gekocht heb. Maar importeren is natuurlijk altijd een mogelijkheid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:20:
Ja in-ears! naja heb de Beats By Dre tour getest, maar die vind ik wel echt prijzig voor een paar oordoppen..
sowieso is dat crap.
Beter neem je voor dat geld een paar Sennheiser IE7.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Goedkope inears met een goede bas zijn ook de Alpha Brainwavz van mp4nation.

Probleem is wel dat je eigenlijk altijd zelf moet gaan luisteren want alleen jij kunt bepalen of de geluidskwaliteit goed genoeg is voor jou.

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 11-09-2012 22:42 ]

"When you grow up your heart dies"

• w4v3g0d
sowieso voldoen een paar sennheiser''s van 20 euro ook al meer dan genoeg.

• w4v3g0d
misschien is dit wat: pricewatch: Sony MDR-EX500 (Aluminium, Zwart)
Heb ze zelf een tijdje te leen gehad van iemand, weliswaar met andere opzetstukjes ;)
Maar wat een voortreffelijkj geluid zit hier in, echt uitmuntend!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het advies allemaal, zal vandaag is een beetje gaan rondkijken!

Verwijderd

Topicstarter
hardwarejunk schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:49:
misschien is dit wat: pricewatch: Sony MDR-EX500 (Aluminium, Zwart)
Heb ze zelf een tijdje te leen gehad van iemand, weliswaar met andere opzetstukjes ;)
Maar wat een voortreffelijkj geluid zit hier in, echt uitmuntend!
Die zijn er wel super uit, zijn die er ook met Voice Controller?

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:37:
Oordoppen voor onderweg mogen Mobile, en aangezien het hier om een aankoopadvies gaat in Mobile Aankoopadviesforum om exact te zijn. Ik verhuis het topic even die kant op.

Met betrekking tot je vraag: ik hoop morgen een setje Velodyne VPulse in huis te hebben. Die zouden een behoorlijke bas moeten hebben. Ook niet gek als je nagaat waar Velodyne zich normaal op richt. Dingen hebben nog een extra knop voor extra functionaliteit op iPhones ook. Kan je wellicht ook naar kijken. Zijn in Europa nog niet leverbaar, de importeur had een setje zwarte en blauwe waarvan ik er één gekocht heb. Maar importeren is natuurlijk altijd een mogelijkheid.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind! Ik hoop dat je hier een reactie ervan post

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:19:
[...]
Ik ben benieuwd wat je ervan vind! Ik hoop dat je hier een reactie ervan post
Heb ze pas net binnen, dus ze moeten nog wat inspelen. Maar tot op heden is het wel mijn ding. Hoog is wat aanwezig en fel/schel (kan ik zeker waarderen aangezien ik ook Focal-speakers thuis heb staan). Qua laag is het me wellicht zelfs wat too much. Je voelt de druk in je oren gewoon. Het gevoel in je buik wat een goede subwoofer doet voel je nu in je oren. Het is wel strak en consequent over het gehele bereik. Dus niet zoals een Beats, dat vind ik rommelig.

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:14:
[...]

Heb ze pas net binnen, dus ze moeten nog wat inspelen. Maar tot op heden is het wel mijn ding. Hoog is wat aanwezig en fel/schel (kan ik zeker waarderen aangezien ik ook Focal-speakers thuis heb staan). Qua laag is het me wellicht zelfs wat too much. Je voelt de druk in je oren gewoon. Het gevoel in je buik wat een goede subwoofer doet voel je nu in je oren. Het is wel strak en consequent over het gehele bereik. Dus niet zoals een Beats, dat vind ik rommelig.
dat klinkt heel erg goed allemaal, maar weet je zo een website ofzo waar ik ze eventueel zou kunnen kopen?

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Importeren uit Amerika is iets wat je kan doen, want ze zijn in Europa nog niet leverbaar. De importeur van Velodyne had twee paar gehad, een zwarte en een blauwe (Velodyne Electric Blue). De zwarte heb ik, de blauwe is er nog zie hier.

Let dat ik geen enkele band heb met de verkoper of er zelf beter van wordt. En audio is en blijft smaakafhankelijk, dat ik het geluid goed vind wil niet zeggen dat iedereen dat vind ;)

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:23:
Importeren uit Amerika is iets wat je kan doen, want ze zijn in Europa nog niet leverbaar. De importeur van Velodyne had twee paar gehad, een zwarte en een blauwe (Velodyne Electric Blue). De zwarte heb ik, de blauwe is er nog zie hier.

Let dat ik geen enkele band heb met de verkoper of er zelf beter van wordt. En audio is en blijft smaakafhankelijk, dat ik het geluid goed vind wil niet zeggen dat iedereen dat vind ;)
Bedankt voor het linkje, zal er even over nadenken! en nog beetje het internet rond spitten! ik vind ze zelf er zeer goed uitzien en agja ik ga toch maar op jouwn advies af haha! en hoe zwaarder de bas hoe beter!

bedankt voor de hulp!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05
Mijn Brainwavz M4 IEM Hedphones ( link ) zijn onderweg. Ik ben benieuwd hoe ze klinken. de M4 reeks zou juist meer bass moeten hebben. En zijn nog niet te duur.

Ik laat je nog iets weten ivm de kwaliteit

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Beyerdynamic heeft ook een redelijk selectie met goede producten.

Ik heb zelf de MMX 101 iE en ben er tevreden mee. Hij zit ook rond je budget.
Pros: Very well-built; good overall sound quality with heavy bass; skype adapter included
Cons: Mesh carrying pouch is underwhelming; cable noise can be annoying with cable-down fitment; not as balanced as DTX 71 iE
http://www.head-fi.org/t/...d-ha-fxd80-added-09-05-12
Pagina: 1