waarschijnlijk dus gewoon het 'nutteloze' forum met de grootste load gedisabled en dan ergens bij op andere server gepleurd ofzo..
mij hoor je niet klagen in elk geval
Virussen? Scan ze hier!
? weet jij wat.
Ik gok dat dat "test"-posts zijn, want je kan wel posten --- Alleen niet lezenOp donderdag 29 maart 2001 08:04 schreef wildhagen het volgende:
Waarom kunnen sommigen wel posten in SG (zie de tijd, die verandert regelmatig), maar ik niet (ik zie de hele topicindex niet eens...)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Verwijderd
En ik weet er ook het fijne niet van, dus helaas ik kan geen verheldering geven...
Ik hoop wel dat het zo snel mogenlijk gefixed is aangezien ik gisteren ook al de avond moest door zien te brengen met niet gotten en vriendje kijkend naar voetbal :(
Dat is met opzet gedaan om de druk te verlichten omdat SG het drukste is
[/conspiracy mode]
Gammele index misschien?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verder wordt er geschreven in:
[topic=150900]
[topic=148676]
[topic=151672]
en nog zo wat (zoek maar effe op in de lijst met actieve topics).
Wat ik niet snap, is dat er mensen zijn, die nog een thread kunnen starten in SG. Reageren oké, maar starten?
Virussen? Scan ze hier!
Welnee joh. Ik zoek gewoon via de search en dan reageer ik op die topics.. Werkt ook voor jouOp donderdag 29 maart 2001 10:03 schreef wildhagen het volgende:
Conclusie: het lijkt erop dat voor 99 procent SG gewoon gedisabled is. Slechts enkelen mogen daar posten. Wat moet je ervoor doen om daar ook te mogen kijken, ergens een mailtje naartoe sturen?
Verwijderd
Misschien mogen alleen newbie's nu nog posten
Nope: Code #9 - Je hebt niet de rechten om hier te posten.Op donderdag 29 maart 2001 10:05 schreef Helldesker het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik zoek gewoon via de search en dan reageer ik op die topics.. Werkt ook voor jou
Virussen? Scan ze hier!
Je kon toch wel andere leuke dingen doen achter je nieuwe puter!!? Tof dat tie nu ook in elkaar zit....ik zal vanavond even de beloofde film in je brievenbus doen...Op donderdag 29 maart 2001 09:39 schreef Llewella het volgende:
Ik kan er als moderator ook niet in...
En ik weet er ook het fijne niet van, dus helaas ik kan geen verheldering geven...
Ik hoop wel dat het zo snel mogenlijk gefixed is aangezien ik gisteren ook al de avond moest door zien te brengen met niet gotten en vriendje kijkend naar voetbal :(
sorrie dat het zo lang heeft geduurd
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Tuurlijk kan iedereen een nieuw topic starten... klik gewoon op topic aanmaken...
Je kan ze alleen niet zien
Wat een gezeik de laatste tijd zeg!!
Verwijderd
He je bent er weer een keer, wou al een mailtje sturen, omdat ik toch contact wil houden met de enigste tweaker die me durft aan te sprekenOp donderdag 29 maart 2001 10:08 schreef Cheese_man het volgende:
[..]
Je kon toch wel andere leuke dingen doen achter je nieuwe puter!!? Tof dat tie nu ook in elkaar zit....ik zal vanavond even de beloofde film in je brievenbus doen...
sorrie dat het zo lang heeft geduurd
Maarre je moet maar een keer komen kijken naar mijn nieuwe compuutje, hij's heel cool
Oh en dat cdrommetje komt wel hoor, ben zelf ook traag met dat soort dingen
Ik heb zelf ook nog wat liggen wat misschien wat voor je is...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er wel vertrouwen in hoorOp donderdag 29 maart 2001 10:12 schreef Binne het volgende:
Lekker is dat hebben ze net nieuwe servers bij vuurwerk neergezet... het draait nu NOG baggerder.. ofzo
Verwijderd
mij is het geluktOp donderdag 29 maart 2001 10:06 schreef Llewella het volgende:
Willen de mensen die een thread kunnen starten zich ff melden, want ik wordt nou toch wel erg benieuwd
Verwijderd
/me denkt dat ook.. alleen wel lullig voor diegene die wel een serieus topic hadden geplaatst...Op donderdag 29 maart 2001 10:24 schreef pven het volgende:
Hmz, ik vermoed dat de Adjes ALLE nieuwe postings in SG van de afgelopen uren zonder controle kunnen verwijderen.
maar.... volgens mij is het gewoon een scriptfoutje in SG omdat de berichten er nog wel zijn... alleen de pagina wil ze niet weergeven... misschien een kleine TYPO in een PHP page ??
GrTz. J
Verwijderd
Verwijderd
Nope, in de source staan ook geen topicnamen. Opzich zou Arjen hier wel eens een keertje naar mogen kijken ofzo.. maarja.. dat zal er wel niet inzitten.misschien een javascript foutjeiemand met een 'vage' topic naam ofzo?
"I sit in my room and imagine the future."
Lijkt te werken hoorWillen de mensen die een thread kunnen starten zich ff melden, want ik wordt nou toch wel erg benieuwd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/151835
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ik ben net het nieuws op Fok! aan het lezen, en nu heb ik een vette foutmelding:
een h teveel ofzo? het is toch isset() ipv hisset()? typfoutjeeeFatal error: Call to undefined function: hisset() in /www/fokzine/fokzine.inc/config.inc on line 47
Verwijderd
De reden hiervoor is neem ik aan dat Athena niet op te houden is als SG wel aanstaat. Ff afkicken dus is beter dan met een omweg alsnog proberen te posten. Alles komt goed. (hoop iken SG staat uit
Verwijderd
Die indruk krijg ik ook.Op donderdag 29 maart 2001 12:37 schreef vanDaal het volgende:
Ik gok dat de topic listing van SG is uitgezet ivm de serverload.
yeah you're great ik kan weer in SG :):):):)Op donderdag 29 maart 2001 12:49 schreef semsite het volgende:
Gewoon met de previous en forward knop door SG surfen. Is wat onhanding maar het helpt wel tegen de af-kick verschijnselen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bericht hierboven
Dat verklaart de boel denk ik. Waarschijnlijk is SG nu gedisabled om de boel te kunnen upgraden (SG zal wel op een andere server staan ofzow om de andere fora niet te belasten...:?Op maandag 26 maart 2001 19:11 schreef Femme het volgende:
Van woensdag op donderdag kunnen we eindelijk de database server upgraden.
hmm als ik die bekijk merk ik dat ik weinig mis aan SG vandaagOp donderdag 29 maart 2001 14:52 schreef Webgoodie het volgende:
Via de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart]active topics[/url] pagina is SG nog wel te bereiken.
Dit worden als je het mij vraagt wel heel veel slotjes