Beste mensen,
Ik heb een verleden rijk aan games maar van hardware weinig verstand, dit omdat mijn voorkeur uitgaat naar consoles.
Ik 'werk' dan ook vanaf een laptop, de goedkoopste die ik kon vinden, waar ik me prima mee red.
Nu heb ik toch besloten om een PC aan te schaffen zodat ik wat vlotter kan internetten, intensiever downloaden, meer geheugen heb, kleinschalig foto's bewerken / photoshoppen en misschien een (niet te veel eisende / simpele ) game te spelen.
Vrienden die ervaring hebben met het samenstellen van PC's raden me aan om er een samen te stellen.
Het is/zou goedkoper zijn, makkelijker te upgraden en zo hou ik de ''P'' in Personal Computer..
Nu heb ik het volgende samengesteld:
-Met in de toekomst eventueel een videokaart.
Ik ben tevreden met de huidige kosten maar sta open voor bezuinigingen.
Toch vraag ik me af heb ik niet iets over het hoofd gezien?
Ik heb een verleden rijk aan games maar van hardware weinig verstand, dit omdat mijn voorkeur uitgaat naar consoles.
Ik 'werk' dan ook vanaf een laptop, de goedkoopste die ik kon vinden, waar ik me prima mee red.
Nu heb ik toch besloten om een PC aan te schaffen zodat ik wat vlotter kan internetten, intensiever downloaden, meer geheugen heb, kleinschalig foto's bewerken / photoshoppen en misschien een (niet te veel eisende / simpele ) game te spelen.
Vrienden die ervaring hebben met het samenstellen van PC's raden me aan om er een samen te stellen.
Het is/zou goedkoper zijn, makkelijker te upgraden en zo hou ik de ''P'' in Personal Computer..
Nu heb ik het volgende samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Hitachi Deskstar 7K2000, 2TB | € 102,99 | € 102,99 |
1 | Lite-On iHAS524 Zwart | € 22,- | € 22,- |
1 | Fractal Design Core 1000 | € 29,99 | € 29,99 |
1 | Corsair CMSO8GX3M2A1333C9 | € 30,50 | € 30,50 |
1 | AMD Athlon II X4 640 Boxed | € 71,90 | € 71,90 |
1 | be quiet! System Power S6 350W 80plus | € 30,50 | € 30,50 |
1 | Corsair Force F60 (34nm) 60GB | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Asus M4A88T-I Deluxe | € 104,90 | € 104,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 472,73 |
-Met in de toekomst eventueel een videokaart.
Ik ben tevreden met de huidige kosten maar sta open voor bezuinigingen.
Toch vraag ik me af heb ik niet iets over het hoofd gezien?
[ Voor 58% gewijzigd door Bolletje op 12-09-2012 18:39 ]