Mediaspeler met goede webinterface

Pagina: 1
Acties:

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 12:07
Ik heb research gedaan naar de grote schare mediaspelers die zoal op de markt zijn, maar ben er geen 1 tegengekomen met eigenlijk een redelijk basale feature, namelijk volledige controle via een webinterface (en evt. Android app). En dan bedoel ik niet een alternatief voor de afstandsbediening, maar ook zaken als door mappen kunnen bladeren of shoutcast app aansturen, zodat voor het aanzetten van muziek geen TV benodigd is.

Weet iemand een speler waarbij dit mogelijk is?

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03
Android en Iphone apps zijn er zeker maar een Webinterface inderdaad niet. Ik geen enkele mediaspeler die dit heeft.

De Typische audio mediaspelers kennen deze mogelijkheid wel gewoon

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 14:56
Htpc met windows?

PVO

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies.. Ik zet je even in het juiste subforum ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• rcheinen
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-11 16:00
Kijk eens naar bijv. een BD speler van Samsung.
Zelf overweeg ik de BD-E6100, deze heeft een browser, en kun je bedienen met je Galaxy.

K-7 | SMC Pentax DA* 16-50 f/2.8 | SMC Pentax DFA 100 f/2.8 | SMC Pentax DA 18-250mm f/3.5-6.3 | K10D | Pentax DA 18-55 f/3.5-5.6 | SMC Pentax M50 f/1.7 | Tamron 28-300 f/3.5-6.3 | Pentax AF-540FGZ

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 12:07
Michael Knight schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:28:
Dit valt onder aankoopadvies.. Ik zet je even in het juiste subforum ;)
Excuses en thx.
Ik heb liever iets waar ik niet zelf een omgeving voor hoef in te richten, maar een oplossing die gewoon werkt met een UI waar over na is gedacht. Bestaat er overigens kant en klare software waarmee ik bovenstaande kan?
rcheinen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:42:
Kijk eens naar bijv. een BD speler van Samsung.
Zelf overweeg ik de BD-E6100, deze heeft een browser, en kun je bedienen met je Galaxy.
Is niet echt een optie, daar ik alles van HDD/netwerk wil afspelen. Desondanks thx voor de tip :)

Ik heb gelezen dat de Popcorn Hour's wel een webinterface hebben, kan iemand dat bevestigen? Heb alleen het idee dat de ontwikkeling bij die dingen een beetje stil staat en ze erg duur zijn voor wat je ervoor krijgt.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03
Popcorn Hour heb ik ook eens van gehoord/gelezen dat ze een webinterface zouden hebben. Ik verwacht wel dat het de duurdere modellen zijn.

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Popcorn Hour heeft apps die de afstandsbediening kunnen vervangen, maar geen webinterface.
De aangekondigde PCH A-400 (opvolger van de A-300) heeft dat waarschijnlijk wel:

nieuws: Syabas laat Popcorn Hour A-400-mediaspeler 3d-content afspelen

Waarschijnlijk in oktober beschikbaar voor 289 euro, dus niet goedkoop !
Pagina: 1