Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben ten einde raad dus kom ik hier met mijn vraag,

Ik ben opzoek naar een laptop met als budget €1000,,
Helaas heb ik nogal wat eisen en kan daardoor niet de juiste laptop vinden,

- Toetsen Verlichting
- Strak Design
- Nieuwste games vlekkeloos spelen (FIFA13, CS:GO,)
- Designen moet soepel gaan, niet dat het laden 10 minuten duurt
- Min 15 inch

Nou had ik gister de ASUS N56VZ 4044 Gekocht, overal op internet stond leuk dat er ook toetsen verlichting bij inbegrepen zat, helaas. Dus die heb ik vanochtend weer terug gebracht,

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!:)

• Daan5000
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11-2021
Je post hoort meer thuis in de laptop aankoopadvies sectie van het forum.

Er zijn in de pricewatch heel wat modellen te vinden die aan jouw eisen voldoen voor dat budget. Ik heb er hier al één gevonden: pricewatch: Asus K93SM-YZ115V

Verder vind ik het wat vreemd dat je een laptop terugbrengt omdat de toetsen niet verlicht zijn. Dit heeft toch hooguit een esthetische waarde die enkel een negatieve invloed heeft op de accuduur (hoe gering dan ook). Ik weet niet of de toetsen van deze Asus verlicht zijn maar aan de afbeeldingen te zien wel.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Daan5000 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:53:
Je post hoort meer thuis in de laptop aankoopadvies sectie van het forum.

Er zijn in de pricewatch heel wat modellen te vinden die aan jouw eisen voldoen voor dat budget. Ik heb er hier al één gevonden: pricewatch: Asus K93SM-YZ115V

Verder vind ik het wat vreemd dat je een laptop terugbrengt omdat de toetsen niet verlicht zijn. Dit heeft toch hooguit een esthetische waarde die enkel een negatieve invloed heeft op de accuduur (hoe gering dan ook). Ik weet niet of de toetsen van deze Asus verlicht zijn maar aan de afbeeldingen te zien wel.
Er staat 1 ding in jouw post waar ik het mee eens ben en dat is het feit dat dit topic in LAA hoort, waar de TS hem ook heeft aangemaakt. De rest van je opmerkingen geven aan dat je niet op de hoogte bent van de ontwikkelingen op laptopgebied omstreeks het budget van 1000 EUR.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.