Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2020
Hallo Medetweakers ,

Ik ben van plan een nieuw game systeem te kopen.
Nu heb ik alleen een mobo , Geheugen , Processor en eventueel een SSD.
De bovenstaande artikelen heb ik reeds uitgezocht maar ben benieuwd of dit nog goed zal presteren. Qua prijs - prestatie verhouding.

Bovendien heb ik nog wat componenten liggen ; waar ik graag zou willen weten wat ik ervoor zou kunnen krijgen. Mijn gok zit rond de 200 a 250 Euro.

het gaat hierom :

Moederbord : Asus P5K
Processor : Intel Core 2 Quad Q6600
Processorkoeler : Scythe Mugen
Geheugen : Kingston 4GB op 667Mhz 4x1GB
Geluidskaart : Creative SoundBlaster X-Fi Extreme Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 22:02
Weet niet of taxaties zijn toegestaan op Desktop Aankoopadvies.
Setjes met Q6600 beginnen rond de 150 ongeveer.
Op V&A kan je makkelijk zelf kijken naar vergelijkbare setjes om zo je eigen setje een mooie prijs mee te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1
Oke. en dit systeem wat ik heb samengesteld , kan ik daar nog jaren mee vooruit? De onderdelen die ik niet heb benoemd , ik ik allemaal nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Met de producten die je hebt uitgezocht heb je al ~500 euro uit maar je hebt nog geen videokaart? :P Is 500 euro je totaal budget of komt daar het verkopen van je oude onderdelen nog bij? Het taxeren van je product zou ik verder niet kunnen.

Ben je verder van plan te gaan overklokken?

• vinnie1
Hierbij is de de prijs van de onderdelen die ik wil verkopen idd al bij in gerekend.

Ook wil ik de processor overclocken.

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je budget daarbij is dan wel erg krap. Een Intel variant gaat dan ook zeker niet lukken. Je hebt een K versie nodig inderdaad en dan gebruik je al 40 % van je budget terwijl de videokaart een belangrijker onderdeel is bij een game systeem. Je zal iets moeten nemen zoals de budget of basis systeem van de afgelopen BBG. Zo te zien wil je ook een SSD in je systeem? Dat wordt dan ook moeilijk. Ik denk dat je dus ergens een concessie doen of je budget zal moeten verhogen.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 12:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Taxaties zijn niet toegestaan.

Zie daarnaast punt 4 van het beleid over het genereren van RML voor de wenslijst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.