Wijziging User Review [damluc] [Paulus0013]

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 23:06
V&A aangeboden: OCZ Gold GX XTC DDR2 PC2-6400 Dual Channel 2x1GB

gallery: Paulus0013

Negatieve feedback geleverd, terwijl er per DM nog discussie was over de afhandeling van een mogelijk probleem.
Koper verzaakt zelf tijdig zijn goederen te controleren, klaagt over trage reactie van mijn kant, maar komt zelf pas na 3,5 week melden dat het gekochte niet werkt.
Niet alleen inconsequent en tegenstrijdig van zichzelf, maar je kunt niet verwachten dat mensen je pas weken later gaan helpen.
Per DM ook nog van allerlei zaken beschuldigd, wat naar mijn idee niet positief bijdraagt aan het tot een oplossing komen.

Door pas weken na ontvangst te klagen voorspeel je naar mijn idee je recht op klagen en op die grond is negatieve feedback dan ook onterecht.

• damluc
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 19:04
Ik heb inmiddels bij de verkoper aangegeven dat mijn late reactie te maken heeft met een burn-out. Verkoper stelt zich mijns inziens veel te formeel op en weigert enige tegemoetkoming. Pas na de slechte beoordeling geeft hij aan dat er mogelijkheden waren tot onderhandeling maar nu niet meer. Dan is voor mij de discussie gesloten. Ik heb mijn verlies van 15 Euro genomen, maar blijf wel bij mijn beoordeling. Deze poging om van de slechte beoordeling af te komen zal ik pas honoreren zodra ik op bevredigende wijze gecompenseerd word.

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 23:06
Jammer dat je hier andere dingen schrijft dan richting mij via dm.

Je hebt helemaal niet aangegeven dat er zaken speelden. Had je dat wel gedaan, dan is de kans op een coulante opstelling van de andere kant natuurlijk stukken groter.
Je rept over formeel opstellen. Wat verwacht je dan? Het is geen plicht om dat niet te doen. Je komt zelf in eerste instantie niet met een goede reden waarom het zo lang heeft geduurd voordat je met je verhaal kwam. Daarnaast heb je een onderzoeksplicht. Geheugen in een pc prikken is niet bepaald een ingewikkeld werk, helemaal niet voor iemand die regelmatig aan pc's knutselt, zoals je zelf stelt.

Verder heb ik nergens iets geweigerd, ik heb openlijk de vraag gesteld of ik je wel moet helpen als je pas weken later met je bericht komt. Daarop beslis jij dat ik kennelijk niet behulpzaam ben en voorzie je me direct van feedback.

Je laatste zin is chantage, ik heb je een paar ideeen gegeven voor onderbouwing van mijn standpunt, maar kennelijk wil je dat niet inzien.

• damluc
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 19:04
Ik besef uiteindelijk dat ik me onredelijk heb opgesteld en dat ik ondanks de omstandigheden best wel even snel het geheugen had kunnen testen. Op dat moment vond ik het ook vanwege het geringe aankoopbedrag niet zo belangrijk en ik had ook niet verwacht dat het geheugen defect zou kunnen zijn (aangekomen).
Jammer dat het zo is gelopen, maar ik vind een negatieve feedback geen juiste oplossing voor het probleem.

De negatieve feedback die ik gegeven heb aan Paulus 0013 mag van mij verwijderd worden.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dan is de feedback nu verwijderd :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.