Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem :( Dutchtone abo maar geen telefoon(meer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Gisteren ben ik bij een gast geweest die blauwe SMD-LED's (Dat zijn extreem kleine rot-ledjes voor de mensen die het ni weten) in mijn Nokia 3310 zou bouwen. Nou heeft hij alleen met het inbouwen een ander SMD-element geraakt dat er af viel. Hij heeft het toen wel weer vast gemaakt, maar waarschijnlijk is die doorgebrandt ofzo. als je hem nu aan zit knippert het (blauwe:s) licht even op, hij trilt even en piept even en dan issie weer uit. Nou was ik van plan om een dutchtone prepay siemens M35i te kopen. De vraag is nu alleen of mijn SIM daar in kan. het is namelijk wel zo dat ik nu een T10s van iemand anders heb, met libertel, maar mijn oude libertel-kaart heb ik daar ook in gehad en dat werkte ook. Zou dat bij die siemens M35i ook kunnen? Verschilt dat wel per telefoon? Nokia 3310 repareren is geen optie, vast veel te duur. Geld van die gast weet ik ni. Waarschijnlijk 250 van mij en 50 voor hem om die nieuwe te kopen. Please help!! (minder legale oplossingen hoef ik ni, dat ken ik zelf ook wel :))

Verwijderd

Jawel, dat kan zeker wel. alleen als je een kaart van een andere provider erin wilt stoppen lukt dat niet

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
uh uh, lukt niet altijd!
sommige toestellen hebben een providerlock en een offerlock, zodat je ook niet kunt switchen tussen abo en prepay van diezelfde provider.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
je zou dan die telefoon moeten unlocken anders kan het niet

"If u do something do it with style, or do it at all."

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zwarte markt Beverwijk verkopen ze ge-unlockte 3310's voor iets van 300 piek.
Detail: bij die tent heb ik mijn 'originele' Nokia headset gekocht, maar die deed het na twee dagen al niet meer. :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||