~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Hoi Koen,
Dat is niet helemaal wat ik zocht (dit zijn immers benchmarks voor één kaart en zeggen niets over het 'landschap'), maar geeft wel een indicatie. (typisch ook dat bij een bepaalde configuratie CF er juist voor zorgt dat er 6 FPS MINDER is)
Bedankt
.
Dat is niet helemaal wat ik zocht (dit zijn immers benchmarks voor één kaart en zeggen niets over het 'landschap'), maar geeft wel een indicatie. (typisch ook dat bij een bepaalde configuratie CF er juist voor zorgt dat er 6 FPS MINDER is)
Bedankt
[ Voor 24% gewijzigd door Eagle Creek op 11-09-2012 12:09 ]
Ik heb nu 2X6870 in crossfire draaien en ik moet toegeven dat het dus best wel een increase is , het zal geen 100% zijn maar het zal rond de 80-90% in mijn geval .
Ik weet wel dat de 5000 serie wat minder goed schaalt dan de 6000 serie in crossfire dus die increase zal tussen de 70%-85% liggen ongeveer
Ik weet wel dat de 5000 serie wat minder goed schaalt dan de 6000 serie in crossfire dus die increase zal tussen de 70%-85% liggen ongeveer
Bedankt voor je reactie.
Wat me wel ook opvalt is dat het echt per game sterk lijkt te schelen. Soms zie je een toename van zo'n 90%, soms veel minder.
Wat me wel ook opvalt is dat het echt per game sterk lijkt te schelen. Soms zie je een toename van zo'n 90%, soms veel minder.
dat noemen we scaling. een probleem of voordeel in een game.Eagle Creek schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:21:
Bedankt voor je reactie.
als de scaling goed is, word de tweede kaart goed gebruikt en visa versa.
dit verschilt per ondersteuning in de game, en aan je drivers.
een manier om performance te checken, is meestal met ingame benchmarks als dat in de game zit (zoals in just cause 2). deze moet je dan draaien met 1 en 2 kaarten en je ziet hoe je kaarten en het spel scalen en performen.
[ Voor 19% gewijzigd door Fordox op 11-09-2012 17:59 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Pagina: 1